مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: اعضاي كميته فني براي كمك به پرسپوليس آمده‌اند و در تصميمات فني هيچ دخالتي نداشته و پاسخگوي نتايج كسب شده نيستند.

محمد زادمهر در رابطه با وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس در هفته‌هاي اخير رقابت‌هاي ليگ برتر اظهار كرد: دو مشكل اساسي در تيم پرسپوليس وجود دارد كه در وهله اول تعهدات باشگاه نسبت به بازيكنان و مربيانش بر اساس آنچه در قراردادها توافق كرده، است. به هر حال مطالبات مالي بازيكنان و يا مربيان در شرايط روحي تيم بزرگي چون پرسپوليس تاثير مي‌گذارد اما همه مي‌دانيم كه هنگام ورود به زمين مسابقه همه مسائل بايد به فراموشي سپرده شود.

وي افزود: مشكل دوم تيم پرسپوليس كمبود امكانات است كه بايد يك بار براي هميشه حل شود. جاي تاسف دارد كه تيم بزرگي چون پرسپوليس نمي‌داند 20 روز آينده در كدام محل تمرين خواهد كرد. ما استاديومي نداشتيم كه بخواهيم تمريناتمان را زير نور برگزار كنيم يا اگر شرايط جوي نامساعد باشد،‌ نمي‌دانيم كه بايد در كدام سالن تمرينات را دنبال كنيم. اين مسائل و برخي ديگر باعث مشكلات بسيار زياد باشگاه پرسپوليس شده كه معتقدم هيچ كدام از ديگر تيم‌هاي دولتي ليگ در صورت داشتن مشكلاتي از اين قبيل شرايط‌شان تا اين حد حاد نيست. شايد عده‌اي بگويند منابع مالي پرسپوليس نمي‌تواند كمتر از باشگاه استقلال باشد كه در پاسخ بايد گفت بدهي‌هاي باشگاه ما بسيار زياد است كه مشكلات بعدي را باعث شده است.

زادمهر گفت:

 وقتي مي‌گوييم تيم بزرگ پرسپوليس، ايجاب مي‌كند كه برخوردها با اين تيم نيز متفاوت باشد. برخي تيم‌ها نيز روز يكشنبه بازي‌هايشان به تساوي رسيد اما به مانند پرسپوليس از آنها انتقاد نشد و عملكردشان زير ذره‌بين نيست. اين توجهات مزيد بر علت شده و كار را سخت‌تر مي‌كند. داشتن هواداران پرشمار و توجه فوق‌العاده رسانه‌ها به پرسپوليس، از فاكتورهاي مهم تيم ماست كه بايد از آن به بهترين شكل استفاده شود؛ اما وجود مشكلات سد بزرگي براي پيشرفت شده است.

وي ادامه داد: تيم ما در ديدار برابر راه‌آهن عملكرد چندان بدي نداشت. ما از موقعيت‌هايمان استفاده لازم را به مانند ديدار برابر ذوب‌آهن نبرديم. خوب شروع كرديم و در نيمه نخست بر خلاف روند مسابقه گل خورديم. در نيمه دوم هم البته خوب بوديم اما راه آهن هم در لحظاتي نسبت به پرسپوليس برتري داشت. معتقدم سه بازي آتي ما مقابل حريفان كه يكي از آنها برابر استقلال است از اهميت ويژه‌اي برخوردار بوده و مي‌تواند براي پرسپوليس سرنوشت‌ساز باشد. از دست رفتن چهار پنج امتياز در اين مقطع آنقدر مشكل بزرگي نيست اما شرايط بهبود نيابد مي‌تواند اوضاع را وخيم‌تر كند.

عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا كميته فني باشگاه نسبت به گذشته اختيارات بيشتري پيدا كرده و آيا در برابر اين ناكامي‌ها مسوول است به ايسنا گفت: سطح اختيارات كميته فني كاملا مشخص است. ما براي كمك به پرسپوليس آمده‌ايم. پس از هر بازي جلسه‌اي در باشگاه‌ها تشكيل مي‌شود و اعضاي كميته فني به همراه سرمربي تيم پيرامون مسائل فني صحبت مي‌كنند. ما به هيچ وجه در كارها و نظرهاي سرمربي تيم دخالت نمي‌كنيم و همواره به او اميد مي‌دهيم. اعضاي كميته فني در قالب هواداران تيم نظراتشان را به سرمربي ارائه مي‌كنند اما وقتي او به اين سمت منصوب شده، نبايد در حيطه وظايفش ورود پيدا كنيم. ما به كرانچار اعتماد كرديم و او نيز اكنون مسوول فني مستقيم تيم است و در اين صورت كميته فني نمي‌تواند پاسخگوي نتايج كسب شده باشد.

زادمهر در واكنش به اظهارات مديرعامل و سرمربي تيم پرسپوليس مبني بر ضعف اين تيم در به ثمر رساندن موقعيت‌هاي متعدد گلزني، تصريح كرد: بازيكنان ما در زدن ضربات آخر مشكل داشتند. هادي نوروزي حتي با وجود اين شرايط آمار گلزني بدي ندارد. يا اينكه آرفي و خليلي زماني از بهترين گلزنان ليگ برتر بودند. ضعف در امر گلزني تيم ما يكي از مشكلات است كه نمي‌تواند به تنهايي عامل اصلي عدم نتيجه‌گيري در دو بازي گذشته باشد.

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اظهارات مسوولان باشگاه پرسپوليس پس از ديدار اين تيم برابر شاهين بوشهر پيرامون ارنج تيم و رفع دغدغه‌هايشان از اين حيث در بازي مقابل راه‌آهن، مسوولان پرسپوليس چقدر در ارنج تيم نقش دارند، گفت: تا جايي كه مي‌دانم كميته فني به هيچ وجه به خود اجازه دخالت در چيدمان بازيكنان و ارنج تيم را نمي‌دهد و كرانچار بر اساس آنچه كه در تمرينات پرسپوليس رخ مي‌دهد، تركيب اصلي را مشخص مي‌كند. حتي مسوولان و مديريت باشگاه نيز در اين مساله دخالتي نمي‌كنند چرا كه اين مربي پول گرفته است تا به تنهايي مسووليت فني تيم را پذيرفته و پاسخگو باشد.

وي درباره آخرين وضعيت محسن خليلي نيز گفت: كرانچار معتقد است كه يك بازيكن آسيب‌ديده نبايد به سرعت وارد تمرينات گروهي، ليست تيم و تركيب اصلي شود. او براي محسن خليلي 10 روز تمرينات اختصاصي در نظر گرفت كه اين زمان امروز (دوشنبه) به پايان مي‌رسد و او در تمرينات گروهي حاضر خواهد شد. فكر مي‌كنم رويكرد خوبي هم باشد و باعث مي‌شود كه بازيكنان در آمادگي كامل به تيم اضافه شوند.

زادمهر درباره برنامه‌ريزي‌هاي نامشخصي كه اين روزها براي تمرينات پرسپوليس اعمال مي‌شود گفت: اكنون ساعت و محل تمرينات پرسپوليس حتي در روز تمرين مشخص مي‌شود و اين باعث شده كه يك مربي امكان برنامه‌ريزي براي حداقل 20 روز آينده خود را نداشته باشد. برخي از اين ناهماهنگي‌ها البته مشكلات كوچكي بوده كه در شرايط تيم تاثير مي‌گذارد اما معتقدم نمي‌تواند عامل مهمي در كسب نتايج لازم در بازي‌هاي ليگ باشد. پرسپوليس مشكلات فراواني دارد كه فكر مي‌كنم تا زماني كه اين تيم به بخش خصوصي واگذار نشود، نمي‌توان انتظار موفقيت‌هاي چشمگير از او داشت و همواره سعي مي‌كنيم به هدف‌هاي والا اميد داشته باشيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)