پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در اینکه برانکو با توجه به شناختی که از پرسپولیس پیدا کرده بهترین گزینه برای فصل بعد است شکی نیست اما در فرصت مناسب در خصوص این موضوع تصمیم‌‌گیری می‌شود.

محمد زادمهر در خصوص مسائلی که در مورد تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس با برانکو مطرح شده است، اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسات هفتگی خود برنامه‌ها را مرحله به مرحله پیش می‌برد و در مورد اقداماتی که در هیئت مدیره انجام می‌شود، حسین عبدی مسائلی  که لازم باشد را در رسانه‌ها مطرح می‌کند.

وی افزود: در مورد برانکو نیز باید بگویم او مربی بادانش و بسیار باشخصیتی است و با توجه به شناختی که از پرسپولیس و فوتبال ایران کسب کرده در واقع بهترین گزینه برای ادامه کار با تیم است اما در حال حاضر هیئت مدیره با آرامش به مسائل دیگر باشگاه رسیدگی می‌کند و حتما در فرصت مناسب و در زمان خودش در خصوص آینده برانکو در پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌شود.

زادمهر در پاسخ به این سوال که چه انتظاراتی از برانکو دارند تا قرارداد وی را تمدید کنند، گفت: هدف ما این است که با تلاش زیاد در پایان لیگ در یک جایگاه مناسب شأن پرسپولیس قرار بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. ان‌شاالله با همت بازیکنان و درایت کادرفنی به قهرمانی برسیم.

عضو هیئت‌ مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر برانکو مبنی بر اینکه برای تمدید قرارداد با این تیم تا پایان فصل منتظر پیشنهاد مسئولان نمی‌ماند، عنوان کرد: ما خیلی به مسائلی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود کاری نداریم و همان‌طور که گفتم این موضوع و سایر مسائل را با آرامش تمام در باشگاه حل می‌کنیم. ضمن اینکه قرار نیست هر اقدامی که در باشگاه می‌شود رسانه‌ای شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)