پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: در جلسه این کمیته به این نتیجه رسیدیم تا از سرمربی تیم حمایت کنیم.

محمدرضا زادمهر پس از جلسه کمیته فنی پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به زحمت و تلاش بازیکنان و اینکه هواداران ما خودشان کارشناس فوتبال هستند و به خوبی متوجه شدند که ناکامی‌های پرسپولیس به خاطر بدشانسی و مسائل داوری بوده است به این نتیجه رسیدیم که باید خودمان را قوی کرده و باید به جای یک گل 4 گل بزنیم و به جای 5 فرصت گل 10 فرصت را ایجاد کنیم تا دیگر مشکلات داوری هم برای پرسپولیس موجب ناکامی نشود.

وی ادامه داد: بر همین اساس حمایت قاطعانه خود را نسبت به سرمربی‌گری برانکو در پرسپولیس اعلام کردیم و برانکو هم باید متوجه باشد که کمیته فنی مشکلات پرسپولیس را می‌داند.

زادمهر گفت: همچنین مقرر شد تا به احترام شهدا در بازی‌های آینده جام شهدا نیز شرکت کنیم هرچند که مشکلاتی نیز وجود دارد و برخی از بازیکنان نیز آسیب دیده هستند.

عضو کمیته فنی پرسپولیس یادآور شد: همچنین مقرر شد تا پیشنهاد بدهیم به جای اینکه بنگر محروم شود چون او یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس به شمار می‌رود و به واقع یکی از بهترین‌های ماست به جای محرومیت از او تقدیر شود.

وی گفت: مطمئنم تیم از این بحران خارج می‌شود چون شعور هواداران پرسپولیس نسبت به فوتبال زیاد است و آن‌ها در نظرسنجی‌ها از تیم حمایت می‌کنند در هر صورت یکسری مشکلات کلی در سطح فوتبالمان است و این موضوع با شخصیت برانکو حل خواهد شد چرا که او دارای یک شخصیت آرام و منطقی است و حتی خودتان دیدید که نسبت به داوری‌ها نیز یک واکنش منطقی نشان داد.

زادمهر گفت: تیم ما جوان است و مطمئن باشید از این بحران خارج خواهد شد. حتی شاید یک روانشناس و یک کارشناس داوری نیز که بتواند در این مسائل به ما کمک کند در روزهای آینده به ما اضافه شود.

وی در مورد خط دفاعی پرسپولیس گفت: ما به برانکو اعتقاد داریم اما فوتبال است و اتفاقات زیادی در آن می‌افتد. ما امروز 9 امتیاز از صدر عقب هستیم اما شاید بتوانیم ‌آن‌را جبران کنیم و بالاتر از رقبا بایستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)