پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه در این سال‌ها فقط شعار شنیدیم و دیگر باید وارد عمل شویم و در یک چارچوب درست حرکت کنیم.

محمد زادمهر  در مورد انتخاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: رحیمی یک چهره شناخته شده است , امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم پرسپولیس را در مسیری قرار دهیم تا مستقل شود. اگر دغدغه مالی کمتر شود پرسپولیس می‌تواند یک باشگاه حرفه‌ای شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در این سال‌ها فقط شعار شنیدیم، دیگر باید وارد عمل شویم و در یک چارچوب درست حرکت کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقاد برخی پیشکسوتان این باشگاه به انتخاب رحیمی، اظهار داشت: ضمن احترام به همه پیشکسوتان باید بگویم قضاوت کردن در مورد رحیمی زود است. رحیمی یک شخصیت ورزشی است، قبل از او افراد دیگری روی کار بودند که ورزشی هم نبودند. دیگر باید قسمت پر لیوان را ببینیم. مهم خدمت کردن به پرسپولیس است و درِ این باشگاه بزرگ به روی کسی بسته نیست.

زادمهر در خصوص انتخاب هیئت مدیره اقتصادی برای باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: وقتی در یک مجموعه افراد متخصص جمع باشند همه کار می‌شود انجام داد. ما باید یاد بگیریم گره‌های‌مان را باز کنیم نه بِبُریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس خصوصی می‌شود، تصریح کرد: باید این اتفاق رخ بدهد و همه سعی و تلاش ما هم همین است، اگر اتفاقی غیر از این رخ بدهد اصلاً خوب نیست.

زادمهر در خصوص آینده کاری علی دایی در پرسپولیس اظهار داشت: من در ریز قرارداد و ماجرای دایی نیستم و نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم، به خاطر همین نظر اعضای هیئت مدیره در این مورد برای من محترم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)