پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بابیان اینکه هواداران اعتراضی به عملکرد تیم نکرده و تنها داوران باید با تمرکز بهتری قضاوت کنند، گفت: سیاست باشگاه حمایت از برانکو است و مطمئنم هفته به هفته بهتر می‌شویم.

محمد زادمهر  در رابطه با دیدار پرسپولیس و ذوب آهن که با شکست دو بر یک پرسپولیس همراه بود، گفت: همه دیدند که پرسپولیس چگونه بازی کرد و توپ های ما با بدشانسی به گل تبدیل نشد. بازیکنان بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتند، اما برخی مشکلات مانع نتیجه گیری شد.

وی در رابطه با اشتباهات داوری افزود: در حال حاضر چند بازی است که ما روی داوری آنها را واگذار می کنیم، اما داوران باید تمرکز بهتری در بازی ها داشته باشند و با دقت قضاوت کنند. البته بازیکنان باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و با اختلاف بازی ها را ببرند. یکی از اتفاقات فوتبال ای است که تیمی دو موقعیت صددرصد گل هم نداشته باشد اما پیروز از زمین خارج شود که این مساله در چهار بازی، حداقل دو بار برای حریفان ما روی داده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با تقدیر از هواداران این تیم که تا دقیقه پایانی دست از تشویق برنمی‌دارند، در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی قرار است این روند ادامه داشته باشد؟، اظهار کرد: آنچه مشخص بوده این است که ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی به عقیده برخی کارشناسان یکی از بهترین بازی‌های‌مان را در چند سال اخیر انجام دادیم، اما با بدشانسی مواجه شدیم.

وی در رابطه با اینکه آیا به برانکو ایوانکوویچ اولتیماتمی خواهید داد یا خیر؟ توضیح داد: نه چنین بحثی مطرح نیست زیرا ما به برانکو اعتقاد داریم. این اشتباهات هم جزئی از فوتبال است و قشنگی فوتبال به همین است. در حال حاضر با صدر جدول ۹ امتیاز اختلاف داریم که می‌توانیم در ادامه لیگ این فاصله را جبران کرده و ممکن است بالاتر از تیم های دیگر قرار بگیریم.

زادمهر با بیان اینکه حمایت هیات مدیره از تیم و بازیکنان تا خروج آن از بحران ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: سیاست باشگاه حمایت از برانکو است و مطمئن هستیم هفته به هفته بهتر می‌شویم و اگر با بدشانسی مواجه نشویم، مطمئنا نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی در ادامه با اشاره به ایمکه تیم روند خوبی دارد و روز به روز بهتر می‌شود، خاطرنشان کرد: حتی شما شاهد این مساله بودید که هواداران ما با وجود کسب این نتایج هیچ اعتراضی به شکل بازی بازیکنان نکردند و این نشان درک آنها است. مطمئنا با پیروزی برابر فولاد، از نظر نتیجه‌گیری هم به شرایط مطلوب باز می‌گردیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص انتخاب اسپانسر و اینکه چندین بار تا نهایی شدن قرارداد پیش رفته‌اید اما موفق به عقد قرارداد نشده‌اید، اینگونه توضیح داد: مسائلی وجود دارد که باید لحاظ شود. مسائلی مانند اینکه وزارت ورزش باید صلاحیت اسپانسرها را تائید کند. ما چندین متقاضی برای اسپانسر داشتیم که هنوز هم در حال بررسی هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا محمد رویانیان در انتخاب اسپانسر پرسپولیس نقش خواهد داشت یا خیر؟ خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم اسم فرد یا شرکتی را بیاوریم. در حال بررسی قراردادها هستیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

زادمهر در پایان در خصوص اینکه تا چه زمانی قرار است باشگاه پرسپولیس به شیوه سرپرستی اداره شود، گفت: فعلا علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه با اختیارات مدیرعامل است و تا زمانی که تصمیم گیری‌های لازمه از سوی وزارت انجام شود، طاهری مجری کارها در پرسپولیس خواهد بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)