پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:اگر آن تماشاگر خوزستانی آن حرکت زشت را انجام نمی داد و ایمان صادقی تمرکزش برهم نمی خورد دروازه پرسپولیس باز نمی شد.

محمدرضا زادمهر در خصوص بازی سرخپوشان مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: من به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نمی خواهم در مورد مسائل فنی تیم اظهار نظر کنم. من در جایگاهی قراردارم که وظیفه ام این است که از باشگاه حمایت کنم. البته در حال حاضر اتفاق خاصی هم رخ نداده. پرسپولیس در اول راه است و مطمئنا روزهای آفتابی برای این تیم نزدیک خواهد بود.

وی ادامه داد: البته من دیروز بازی را دیدم و به نظرم اگر آن تماشاگر خوزستانی آن حرکت زشت را انجام نمی داد و ایمان صادقی تمرکزش برهم نمی خورد دروازه پرسپولیس باز نمی شد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مسائل فنی تیم نظارت دارد یا نه، پاسخ داد: قبل از هر چیز ابتدا باید مشخص شود که هیات مدیره وظایفش کاملا مجزا از کادر فنی است. ما در خصوص مسائل کلان باشگاه تصمیم گیری می کنیم. در خصوص مسائل فنی خود کادر فنی پاسخگو هستند و این طور نیست که ما هر روز بنشینیم و بخواهیم عملکرد کادر فنی را آنالیز کنیم. باید وظیفه هر فردی در چارت باشگاه تعریف شود تا تداخلی پیش نیاید.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است برانکو ایوانکوویچ درباره عملکردش در جلسه هیات مدیره شرکت کند و پاسخگو باشد، تصریح کرد: تا این لحظه هیچ جلسه هیات مدیره قرار نیست برگزار شود و من از این موضوع اطلاعی ندارم. زیرا اگر قرار بر این اتفاق باشد و هیات مدیره جلسه ای ترتیب بدهد تا برانکو حضور پیدا کند باید چند روز زودتر به اعضا اطلاع دهند.

زادمهر در پایان در خصوص آخرین وضعیت اسپانسر بیان داشت: چیزی که مهم است این است که تا وقتی چیزی روی کاغذ امضا نشده قطعیت ندارد. اعضای هیات مدیره دیگر در خصوص اسپانسر هیچ گونه تصمیم گیری نمی کند و تمام امور در این بخش را جمیعا به طاهری سپردیم تا وی نتیجه نهایی را به ما اعلام کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)