جمعه 23 اسفند (23:15)

مرجع خبری پرسپولیس: عضو پیشین هیئت مدیره پرسپولیس واگذاری سهام این باشگاه به بخش خصوصی را فراهم کردن زمینه تحول در این باشگاه عنوان کرد و گفت: مسئولان ورزش کشور باید از این واگذاری استقبال کنند.

محمد زادمهر در مورد واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: قطعا انتقال سهام باشگاه به بخش خصوصی و هدایتی حرکت ارزشمند و پسندیده است و می تواند آینده بهتری را برای این باشگاه مردمی رقم بزند.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته در این بین نباید فراموش شود که در زمان مدیریت اکبر غمخوار، 15 درصد سهام باشگاه به پیشکسوتان واگذار شد اما هنوز معلوم نیست اسناد این انتقال کجاست.

 
وی اضافه کرد: پشکسوتان و مردم در ادوار مختلف با تلاش و حمایت های خود، زمینه ای را فراهم کردند که امروز پرسپولیس این همه افتخار و محبوبیت دارد به همین دلیل در واگذاری سهام باشگاه نباید حق این دو قشر فراموش شود.

زادمهر در پایان گفت: باشگاه پرسپولیس امکانات سخت افزاری خاصی ندارد و تنها اسم آن فروش می رود. ضمن اینکه این واگذاری می تواند مقدمات حرفه ای شدن این باشگاه را فراهم کند.

 
انتقال سهام هدایت باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی و نظارت سازمان تربیت بدنی بر آن، می تواند زمینه ای را فراهم کند که برنامه های باشگاه طبق چارچوبی اصولی و برای رسیدن به موفقیت پیش برود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)