مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليس هم بد بازي مي‌كند و هم بد نتيجه مي‌گيرد و هيچ كس نمي‌تواند اين موضوع را انكار كند.

محمد زادمهر افزود: از پرسپوليس انتظارات بيشتري داريم ولي در عين حال به اين نكته كاملا واقفيم كه با انجام دو بازي نمي‌توان در مورد يك تيم به جمع بندي دقيق و درستي دست يافت.

 

وي ادامه داد: كادر فني تيم حتما به دقت آنچه راكه در درون و اطراف اين تيم رخ مي‌دهد را بررسي مي‌كند و من ايمان دارم استيلي قطعا شرايط اين تيم را به درستي مديريت خواهد كرد.

 

بازيكن سالهاي دور پرسپوليس اضافه كرد: به رغم همه اينها معتقدم در فوتبال حرفه‌اي هيچ عذر و بهانه‌اي پذيرفتني نيست و قبول اينكه تيم پرسپوليس در دو بازي و در حاليكه با ايجاد سه خطر سه گل از ملوان و شاهين بوشهر دريافت كند، دور از ذهن به نظر مي‌رسد.

عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس در خصوص شعارهاي مطرح شده در ورزشگاه‌ها تصريح كرد: پرسپوليس بايد به قدري با صلابت و قوي ظاهر شود كه جاي هيچ حرف و حديثي باقي نماند و يقين دارم چنانچه اين تيم كيفيت مطلوبي از فوتبال را ارائه دهد قطعا تماشاگران هم از بازيهاي اين تيم استقبال خواهند كرد.

زادمهر يادآور شد: كميته فني باشگاه پرسپوليس به دقت مسائل اين تيم را تحت نظر دارد و نتايج اين تيم با صبوري و منطق مورد ارزيابي و بررسي قرار مي‌گيرد.

بازيكن سالهاي دور پرسپوليس در خصوص مباحث مطرح شده پيرامون انتخاب دايي خاطرنشان كرد: همه شاهد بودند كه كميته فني پرسپوليس با اكثريت آرا علي دايي را به عنوان سرمربي اين تيم برگزيده بود و اين انتخاب با دقت و جمع بندي كامل انجام گرفت و بسيار خوشحاليم اعضاي كميته دور از فشار و براساس آنچه كه مصلحت پرسپوليس در آن وجود داشت به وظيفه خود عمل كرد.

محمد زادمهر در پايان گفتگوي خود در خصوص شعارهاي مطرح شده در خلال بازيهاي پرسپوليس اظهار داشت: بخشي از اين موضوع قطعا باز مي‌گردد به عملكرد فني اين تيم كه طبيعتا به آن پرداخته شد ولي قسمت اعظم آن را مي‌توان در جايي مشاهده كرد كه متاسفانه در آن بخش به شدت دچار ضعف فرهنگ هستيم كه متاسفانه در اين زمينه و طي سالهاي اخير هيچ اقدام زير بنايي و اساسي صورت نپذيرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)