مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني پرسپوليس با اشاره به شرايط اين تيم گفت : با توجه به اين‌كه هشت بازيكن از تركيب پرسپوليس خارج شده و 12 بازيكن جديد به

اين تيم اضافه شده‌اند، طبيعي است كادر فني تيم براي شناخت تركيب نهايي خود به زمان و فرصت كافي نياز دارد و مطمئن باشيد پس از اين فرصت ، پرسپوليس را با قدرت و اقتدار در زمين خواهيد ديد.
محمدرضا زادمهر افزود : با توجه به ديدارهايي كه در دبي در حال برگزاري است، مطمئن هستم پرسپوليس به هماهنگي مطلوبي دست خواهد يافت تا در رقابت‌هاي ليگ برتر با قدرت و اقتدار به مصاف حريفان خود برود.
وي در پاسخ به سئوالی مبني بر اين‌كه تعداد گل‌هاي زده شده توسط مهاجمان پرسپوليس تا حدودي نگران‌كننده است، گفت: آنچه در اولويت است ، كسب پيروزي و به دست آوردن سه امتياز بازي است. البته در بازي‌هاي آينده و با توجه به هماهنگي بيشتر بين بازيكنان پرسپوليس مطمئن باشيد تعداد گل‌هاي زده شده نيز افزايش خواهد يافت و از طرفي سعي خواهيم كرد شرايط را به گونه‌اي رقم بزنيم كه رسيدن مهاجمان حريف به دروازه ما ، سخت و دشوار باشد.
زادمهر در خصوص سفر پرسپوليس به امارات يادآور شد:

اين سفر بر اساس درخواست كرانچار صورت گرفت چرا كه وي به يك فرصت و زمان كافي نياز داشت تا بتواند همه نفرات تيم را مورد ارزيابي قرار دهد تا در نهايت تركيب ايده‌آل تيم را شناسايي كند. به نظر من حضور پرسپوليس در تورنمنت امارات فرصت ايده‌آلي است تا كرانچار تيم خود را بهتر و بيشتر بشناسد و از اين اطلاعات مفيد در رقابت‌هاي ليگ برتر استفاده بهينه ببرد.

وي با اشاره به برگزاري ديدارهاي خانگي و خارج از خانه پرسپوليس در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران گفت:‌ سياست‌گذاري باشگاه بر اين است كه در بازي‌هاي خانگي هر سه امتياز بازي را كسب كرده و در ديدارهاي خارج از خانه نيز بر اساس نام و قدرت حريف به فكر پيروزي و يا تساوي هستيم تا با كسب حداقل چهار امتياز از تيم‌هاي معروف و صاحب نام در دیدارهای رفت و برگشت شرايط موفقيت پرسپوليس را در ليگ نهم فراهم كنيم.
عضو كميته فني پرسپوليس رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران را بسيار سخت دانست و افزود: آن‌چه در چهار هفته گذشته ديده‌ام نشان از رقابت سنگين و فشرده‌اي است كه تيم‌ها براي كسب موفقيت در پيش گرفته اند. البته هر هفته شرايط تيم‌ها بهتر از قبل مي‌شود و مطمئن هستم از هفته ششم و هفتم به بعد همه تيم‌ها با جديت بيشتري پا در عرصه رقابت‌هاي ليگ برتر خواهند گذاشت.
زادمهر در پايان يادآور شد: از همه ششم به بعد پرسپوليس بايد به گونه‌اي بازي كند، تا با دست پر از ميدان خارج شود چرا كه هدف ما كسب موفقيت در ليگ برتر و راه‌يابي به ليگ قهرمانان آسيا است و برای رسیدن به این هدف نباید از کوچترین فرصت ها بگذریم چرا که در پایان فصل همین تک امتیازها برای ما مهم و سرنوشت ساز خواهد بود و برای آن که در آینده با مشکل برنخوریم ، باید از امروز به فکر چاره باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)