مرجع خبری پرسپولیس : مجتبى زارعى در فصل جديد انگيزه هاى بسيار زيادى دارد و دوست دارد كارى كند كه على دايى از نگه داشتن او در جمع سرخپوشان تهرانى نه اينكه پشيمان نشده بلكه خوشحال هم بشود. او قصد دارد خيلى بهتر از فصل گذشته عمل كند تا تيمش در مسير قهرمانى گام بردارد. گفت وگو با وى را بخوانيد:

• اوضاع پرسپوليس چطور است؟
– خدا را شكر شرايط ما عالى است و تمرينات خيلى خوبى را انجام مى دهيم تا با آمادگى كامل به پيشباز ليگ برويم و گام محكمى در اول كار براى قهرمانى برداريم. اردوى سرعين هم خيلى خوب بود و 16 جلسه تمرين بدنسازى خوب داشتيم و بعد از آن هم در آلمان اردو داشتيم كه تمرينات عالى بود و به هماهنگى خيلى خوبى رسيديم. خدا را شكر مصدوم هم نداريم تا براى ليگ آماده شويم.

• پرسپوليس در فصل جديد چه هدفى دارد؟
– انشاء الله هم دنبال قهرمانى در ليگ هستيم و هم جام حذفى تا با قدرت بيشتر براى قهرمانى آسيا برويم كه دور از انتظار نيست.

 

• واقعاً به قهرمانى در آسيا اميدوار هستيد؟
– تيم ما خيلى خوب است و به اميد خدا همه چيز دست به دست هم بدهد موفق  مى شويم براى هواداران جام بگيريم.

• خودت چه هدفى را دنبال مى كنى؟
– اينكه امسال بتوانم جايگاه خوبى براى خودم بدست بياورم و براى پرسپوليس هم مفيد باشم و به تيم كمك كنم تا با گلزنى و گرفتن پنالتى بيشتر و پاسهاى گل خوب، بهتر از فصل قبل كار كنم. البته سال قبل هم ضعيف نبودم.

• مهمترين رقيبان شما براى كسب قهرمانى كدام تيمها هستند؟
– بايد بازيها شروع شود تا تيمها را ببينيم و صحبت كنم اما سپاهان، ذوب آهن و استقلال تيمهاى خوبى هستند.

• استيل آذين را در حد قهرمانى نمى دانى؟
– استيل آذين هم تيم خيلى خوبى است و مى تواند مدعى باشد چون بازيكنان خيلى خوبى دارد.

• على دايى چه تاثيرى روى تيم داشته است؟
– على آقا خودش انگيزه خاصى به تيم مى دهد و هر بازيكنى دوست دارد على دايى مربى او باشد چون خيلى به تيم انگيزه مى دهد و خودش هم خيلى انگيزه دارد و با وجود على آقا نمى شود به مساوى و باخت فكر كرد و حتى اگر عقب باشى هم بايد تلاش كنى كه ببرى. اميدوارم آنقدر خوب كار كنم كه على آقا از نگه داشتن من خوشحال شود.

• بازيكنان جديد با تيم هماهنگ شده اند؟
– بازيكنان جديد تيم خيلى خوب هستند كه خود آقاى دايى آنها را آورده است و با تيم هم هماهنگ شده اند.

• شروع خوب پرسپوليس در ليگ چقدر مهم است؟
– انشاء الله از بازى اول محكم بازى كنيم تا تيمهايى كه مقابل ما بازى مى كنند، فكر برد پرسپوليس را هم از سرشان بيرون كنند.

• پس در حال حاضر هيچ بهانه اى براى نتيجه نگرفتن نداريد؟
– انشاء الله همه چيز خوب پيش برود چون الان كه هيچ مشكلى نداريم.

• از نيمكت نشينى در اين تيم نمى ترسى؟
– نه، پارسال هم در پرسپوليس بودم و هم فيكس بازى كردم و هم ذخيره بودم. نيمكت پرسپوليس خيلى ارزش دارد. چه يك دقيقه و چه ۹۰ دقيقه بازى كنى، مهم اين است كه پرسپوليس موفق شود. حاضرم در همه بازيها پاس گل بدهم يا پنالتى بگيرم و يك گل هم نزنم اما پرسپوليس موفق شود. پنالتى گرفتن و پاس گل گرفتن خيلى مهم است، البته اگر موقعيت باشد قطعاً گل هم مى زنم. مطمئن باشيد از سال قبل خيلى بهتر عمل مى كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)