مرجع خبری پرسپولیس : زارعى كه در فصل گذشته حضور پر فرازونشيبى را در جمع سرخ هاى تهرانى پشت سر گذاشت مى كوشد براى فصل آينده كه پرسپوليس ۳ جام را پيش روى خود مى بيند، مهره موثرى براى سرخ پوشان باشد.پس از شروع دوباره برنامه تمرينى پرسپوليس بعد از اردوى آلمان سراغش رفتيم تا از هر درى با او صحبت كنيم.

• از اوضاع و احوال پرسپوليس برايمان صحبت مى كنى؟
– همه چيز همانطور كه پيش بينى مى كرديم و دوست داريم پيش مى رود. خدا را شكر كل تيم با دل و جان مشغول فعاليت و تلاش هستند. با اردوى خوبى هم كه برگزار كرديم در شرايط خوبى به استقبال ليگ مى رويم و اميدواريم فصل خوبى را آغاز كنيم.

 

• يعنى آمادگى تيم در حدى است كه بتوان به آينده تيم اميدوار بود؟
– شما ذره اى شك در اين مساله نداشته باشيد. همانطور كه گفتيم همه چيز همانطورى است كه انتظارش را داريم و فقط براى شروع ليگ لحظه شمارى مى كنيم تا بتوانيم بردهاى شيرينى را در برابر حريفان بدست آوريم.

 

 

 
• همه پرسپوليسى ها از الان بد جورى براى حريفان و ساير رقبا خط و نشان مى كشند؟
– خط و نشانى در كار نيست. چون به توانايى ها و پتانسيل تيم خود ايمان داريم، خيلى با اطمينان خاطر حرف مى زنيم. تيم ما درحال حاضر تمام فاكتورهاى يك تيم كامل و ۶ دانگ را در اختيار دارد و همه چيز مهياست تا نتيجه لازم را از اين برترى مان بگيريم.

 

• عملكرد پرسپوليس را در فصل نقل و انتقالات در مقايسه با ساير تيم ها چطور ديدى؟
– ما امسال مهره ها و بازيكنان خوبى را جذب كرده ايم كه همه جزو بهترين تيم هاى خود در فصل قبل به حساب مى آيند. ما اينقدر انگيزه و توان داريم كه دوست داريم هر چه زودتر ليگ شروع شود تا بردهايمان را جشن بگيريم.

 

• و اين يعنى يك رقابت سخت تر از گذشته، با اين تفاسير از نيمكت نشينى و دورى از تركيب نمى ترسى؟
– نه، اصلا؛ چرا بايد بترسم؟! پرسپوليس جايى است كه هر كس خوب و آماده باشد مى تواند به زمين برود. من نه از رقابت با هم تيمى هايم واهمه دارم و نه از نيمكت نشينى مى ترسم. همه ما در كنار رفاقت هايمان دور هم جمع شده ايم تا با هم رقابت كنيم. مطمئن باشيد پرسپوليس امسال با يك تركيب خوب و ايده آل فصل را شروع مى كند.

 

• در پايان فصل گفته مى شد، امسال در پرسپوليس نيستى؛ ولى به يكباره جريان عوض شد اين مساله به چه دليل بود؟
– سو تفاهم بود كه خدا را شكر خيلى زود برطرف شد. بعد از پايان آخرين بازى پرسپوليس در فصل قبل على آقا به من گفت خودت را براى فصل بعد آماده كن و فكر مى كنم دورى چند روزه على دايى و عدم حضور ايشان كمى باعث اين سوء تفاهم شد و گرنه از اول هم قرار نبود از پرسپوليس جدا شوم.

 

• براى فصل آينده كه ۳ جام پيش روى پرسپوليس است، چه قولى به هواداران مى دهى؟
– از قول من اينطور بنويس؛ بنويس پرسپوليس امسال براى قهرمانى و موفقيت در هر ۳ جام مصمم است و هيچ مساله اى نمى تواند در روحيه و آمادگى خوبى كه داريم تاثير منفى بگذارد و به اميد خدا امسال از ابتداى فصل يك شروع قوى و رويايى خواهيم داشت تا نشان دهيم پرسپوليس مدعى شماره يك رسيدن به قهرمانى براى فصل آينده است.

 


• شرايط عناصر تهاجمى تيم را در آستانه شروع فصل و آغاز ليگ چطور ارزيابى مى كنى؟
– با توجه به بازيكنان كه در اين منطقه داريم و خط هافبك قدرتمندى كه توانايى و تجربه بالايى دارد، بايد منتظر يك پرسپوليسى باشيم كه از نظر گلزنى و رسيدن به دروازه حريف مشكلى نداريم و مى توانيم با گلزنى هاى خود در تمام بازى ها، فصل خوب و موفقى را براى پرسپوليس و هوادارانش رقم بزنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)