دوشنبه 17 فروردین (00:20)

مرجع خبری پرسپولیس: بازيكن تيم فوتبال پرسپولیس تهران كه چند روز پيش در جريان تمرين تيمش به شدت مصدوم شد گفت: حداقل 2 ماه قادر به بازي نيستم و اين به معني از دست دادن ليگ و احتمالا چند بازي آسيايي است.
                    
  
مسعود زارعي، بازيكن تيم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: متاسفانه مصدوميتم جدي است و طبق صحبتي كه با پزشكان تيم كردم و نتيجه هم نشان مي دهد كه به علت كشيدگي شديد حداقل 6 هفته يا شايد هم بيشتر قادر به بازگشت به ميادين نيستم و زمان زيادي از فوتبال باید دور باشم.

وي گفت: دوري از فوتبال بسيار سخت است و هر بازيكني در اين مدت به لحاظ رواني به شدت افت مي كند، من با انگيزه هاي فراواني به پرسپولیس آمدم و اميدوارم اين مصدوميت به فوتبالم لطمه جدي وارد نکند و بتوانم هرچه سريعتر به ميادين بازگردم.

زارعي در مورد برخوردش با توره و نحوه مصدوميت هم تصریح کرد: در تمرين در اثر یک برخورد ساده با توره به شدت از ناحيه عضله پاي راست مصدوم شدم كه فكر نمي كردم مصدوميتم اينقدر شديد باشد.

اين بازيكن در مورد شرايط پرسپولیس هم خاطرنشان كرد: تيم ما كه امسال ليگ را از دست داد و طبيعي است فشار خود را براي 2 جام ديگر يعني آسيا و حذفي مي گذارد، كه بازهم دربين اين دوجام، آسيا و قهرماني آن برايمان اولويت بيشتري دارد، به شدت در تلاش هستيم تا خودمان را به قهرماني آسيا نزديك كنيم، ما امسال به علت تغييرات مربي و مدير و اتفاقات فراواني كه رخ داد يك مقدار دچار حواشي شديم كه خوشبختانه توانستيم سريع به اوضاع غلبه كنيم و شرايط مساعد براي ادامه رقابت ها را به دست بياوريم ولي متاسفانه در همين بين ليگ برتر قهرماني آن را از دست داديم كه بايد در آسيا جبران كنيم تا دل هواداران را بدست بياوريم.

زارعي در مورد تيم ملي هم گفت: طبيعتا آرزوي هر بازيكني است در تيم ملي كشورش باشد من هم هميشه در دوران فوتبالم به دنبال بدست آوردن جايگاه ثابت و مناسبي در تيم ملي بوده و هستم كه اميدوارم بعد از پايان مصدوميتم با بازي هاي خوب در پرسپوليس بتوانم خودم را به تيم ملي تحميل كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)