مرجع خبری پرسپولیس :  مهاجم جدید تيم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هيچگاه مغرور نمي شوم و هميشه سعي مي كنم به جاي حرف زدن عمل كنم و در زمين خودم را نشان دهم.
 
مجتبي زارعي در گفتگو با مرجع خبری افزود: شرايط ما پس از انجام اولین مسابقه خوب است و  اگر در بازی با مس كرمان نیز بدشانسی نمی آوردیم می توانستیم نتیجه بهتری بگيريم و هواداران را خوشحال كنيم و با دست پر به تهران بازگرديم.

وي ادامه داد: ما براي گرفتن يك امتياز به كرمان نرفتيم و هدف ما فقط كسب سه امتياز بود اما شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که سه بار نتوانستیم گل برتری مان را حفظ کنیم، البته ديگر اختلاف بين تيمها كم شده ولي پپرسپولیس تيم بزرگي است، ما مغرور نيستيم كه بگوييم حتما ما مي بريم ولي تمام تلاشمان را براي برد انجام مي دهيم.

زارعي تصريح كرد: اميدوارم طرفداران پرسپولیس مرا بپذيرند، من قول مي دهم براي تيم خوب بازي كنم و كم نگذارم و به جاي حرف زدن بيشتر عمل مي كنم و در زمين خودم را به همگان نشان مي دهم، مسئولان پرسپولیس قطعا از جذب من پشيمان نمي شوند.

وي در پايان خاطر نشان ساخت: به خاطر بازيهاي خوبي كه فصل گذشته در تيم راه آهن انجام دادم به تيم ملي دعوت شدم و اميدوارم بتوانم خودم را نشان دهم، فقط كافيست كادر فني تيم ملي به من اعتماد و ميدان دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)