از 20 سالگی تا پارسال در تمام اردوهای تیم ملی حاضر بودم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی یک مدافع، هافبک دفاعی تیم ملی می شود نباید انتظاری از این تیم داشت.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مازیار زارع در خصوص اردوی یک هفته پرسپولیس در کیش گفت: «در این اردو زمان استراحت و تمرین مشخص بود، به همین دلیل مثل سایر تیمها دیمی تمرین نمی کردیم. من به این اردو خیلی احتیاج داشتم و مدت ها بود چنین اردوی مفیدی را تجربه نکرده بودم»


وی در خصوص مصدومیت تعدادی از بازیکنان در این اردو افزود: «اردوی کیش یک شبیه سازی از جریان مسابقه بود. از این لحاظ همه بازیکنان اردو را جدی گرفتند. نتیجه این اردو را در مسابقات لیگ خواهید دید.»


 

مازیار زارع در خصوص بازی هفته دهم پرسپولیس با تیم سابقش، یادآور شد: «من هر چه دارم از ملوان دارم. دو فصل پیش هم با پرسپولیس مقابل این تیم بازی کردم و هواداران ملوان نه تنها برخورد بدی با من نداشتند، بلکه من را شرمنده خود کردند. به نظرم ملوان یکی از با شعورترین تماشاگران ایرانی را دارد.»

 

زارع در خصوص اینکه در صورت گلزنی در این مسابقه چه عکس العملی خواهد داشت نیز گفت: «مطمئن باشید با احساسی که نسبت به ملوان دارم در صورت گلزنی هرگز خوشحالی نمی کنم. با این وجود بازیکن پرسپولیس هستم و از جان و دل برای موفقیت تیمم تلاش می کنم.»

 

زارع در پاسخ به این سوال که از غیبت مقابل برزیل حسرت نمی خورد، گفت: «من از 20 سالگی تا سال گذشته در تمام اردوهای تیم ملی حاضر بودم. قطعا دوست داشتم مقابل برزیل بازی کنم اما وقتی یک مدافع در تیم ملی هافبک دفاعی می شود نمی توان از تیم ملی توقعی داشت! در مورد این تیم حرفی ندارم و برای قطبی آرزوی موفقیت می کنم».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)