مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت : اگر بنیاد کار ریوالدو دارد، ما یک تیم پر از ستاره داریم !

پرسپوليس روزهاى پرخبر و پرالتهابى را پشت سر مى گذارد. در اين مورد صحبت مى كنى؟
– متأسفانه برخى مشكلات وجود دارد اما اميدواريم در فضايى كه تيم به آرامش نياز دارد، اين مسائل خيلى زود برطرف شود. البته تمام تلاش ما اين است كه اين موضوع در بازى آينده ما تأثير منفى نگذارد و اميدوار هستيم اين اتفاق رخ بدهد.

بدون در نظر گرفتن اتفاقات، شرايط تيم را چگونه ارزيابى مى كنى؟
– شرايط تيم از نظر من، شرايط خوبى است. البته خود ما هم زياد از عملكردمان مقابل الشباب راضى نبوديم اما مهم اين بود كه در آن بازى برد ما توانست شرايط را طورى رقم بزند كه با كسب ۳ امتياز به عنوان تيم اول صعود كنيم. در حال حاضر هم طى روزهاى گذشته تمرينات خوبى را پشت سر گذاشتيم و از نظر فنى در شرايط مسابقه هستيم و آماده انجام يك بازى خوب مقابل بنيادكار هستيم.

گفتى از نظر فنى آماده هستيد اما خيلى مهم است تيم در چنين شرايطى از نظر روحى و روانى هم در شرايط ايده آل باشد؟
– منكر برخى اتفاقات و ناراحتى بچه ها نيستم اما سعى كرده ايم به اين مسائل كمتر توجه كنيم و تمركزمان را به بازى و سرنوشت اين ديدار معطوف كنيم. به هر حال اميدوارم مشكلات خيلى زود حل شود چون در حال حاضر سرنوشت آسيايى ماندن پرسپوليس به نتيجه اى كه در اين بازى رقم مى خورد، دارد. اگر خداى نكرده در اين بازى نتيجه بازى را واگذار كنيم هم آسيا را از دست مى دهيم و هم افسوس زيادى را خواهيم خورد.

فاصله اى كه بين اين بازى و بازى با الشباب بود، در كيفيت كار تأثير ندارد؟
– ما نزديك يك هفته زمان داشتيم كه بعد از يك روز استراحت و تجديد قوا، تمريناتمان را آغاز كنيم. طى اين مدت كادر فنى با توجه به شناختى كه از حريف و برنامه هاى آن داشت تمرينات ما را برنامه ريزى كرد تا تقريباً براى بازى آينده به مشكل بر نخوريم.

از شرايط بدنى و روحى خودت صحبت مى كنى. به نظر مى رسد از اتفاقات اخير چه در پرسپوليس چه تيم ملى كمى دلخور هستى؟
– خدا را شكر از نظر بدنى مشكلى ندارم. يك مصدوميت جزئى داشتم كه برطرف شد. در مورد پرسپوليس هم گفتنى ها را گفتم و اميدوارم هرچه سريع تر مشكلات برطرف شود. در مورد تيم ملى هم در حال حاضر ترجيح مى دهم صحبتى نكنم. تيم ملى شرايط حساس و سرنوشت سازى دارد و شايد بهتر باشد صحبتى در اين مورد نداشته باشم. فقط مى توانم بگويم حضور در جام جهانى، مسأله اى است كه مردم ما به تحقق آن اميدوار هستند. من هم به عنوان يك ايرانى هميشه براى موفقيت تيم ملى كشورم آرزوى موفقيت دارم. همين!

• برگرديم به سراغ پرسپوليس. در بازى با الشباب استقبال چندانى از سوى هواداران نشد كه شايد علت اصلى آن ناكامى هاى اخير پرسپوليس بود. حالا فكر مى كنى اين اتفاق در مقابل بنيادكار هم تكرار شود؟
– اميدوارم كه اينگونه نشود. ما براى پيروزى در اين بازى و صعود به مرحله بعد به حضور و حمايت هوادارانمان نياز مبرم داريم. برد ما مقابل الشباب باعث شد هواداران با ما آشتى كنند و براى بازى در مقابل بنيادكار همه ما منتظر حضور يكصدهزار هوادار با پرچم هاى قرمز هستيم وگرنه ممكن است به مشكل بر بخوريم. اگر آزادى پر از تماشاگر شود آن وقت ما هم با انرژى مثبتى كه از سكوها مى گيريم تلاشمان را چند برابر مى كنيم تا با پيروزى به مرحله بعد صعود كنيم. اين مسأله هدف همه پرسپوليسى هاست. پس از قول من بنويسيد منتظر هواداران هستيم تا صعود به مرحله بعدى را به آنها هديه دهيم.

شايد يكى از جالب ترين سوژه هاى اين ديدار حضور ريوالدو در تركيب بنيادكار در مقابل پرسپوليس باشد. بازيكنى كه هر چند سن و سالى از او گذشته اما هنوز ستاره است.
– ما در اين بازى تيمى فكر مى كنيم و همه قصد داريم با تلاش و پشتكارمان تيم بنيادكار را شكست دهيم. ضمن اينكه اگر بنيادكار بازيكنى مثل ريوالدو را در اختيار دارد ما هم مهره هاى بزرگى چون على كريمى، پژمان نورى و… داريم كه مى توانند توانايى هاى خود را مقابل هر تيمى به نمايش بگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)