مرجع خبری پرسپولیس :كادر فني و بازيكنان پرسپوليس در تورنمنت شش جانبه دبي از نظر روحي و كسب تجربه فوتبال روز دنيا ، بهره زيادي خواهند برد.

 

مازيار زارع ‘ افزود: روند رو به رشد تيم پرسپوليس پس از اردوي تركيه و دبي در بازي هاي ليگ برتر ، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا به نمايش گذاشته خواهد شد.
تيم پرسپوليس از روز چهارشنبه هفته گذشته براي برپايي يك اردوي 9 روزه و شركت در تورنمنت شش جانبه دبي در باشگاه ايرانيان اقامت دارد.
زارع در خصوص اولين ديدار تيم پرسپوليس در تورنمنت دبي با تيم اسپارتاپراگ جمهوري چك گفت: ما با يكي از تيم هاي مطرح اروپا بازي كرديم و به رغم اين كه شناختي از آنها نداشتيم ، اما در مقابل اين تيم بازي خوب و قابل قبولي به نمايش گذاشتيم.

وي افزود: بازيكنان ما با سرعت دادن به بازي ، حريف را غافلگير كردند و توانستيم سه گل به آنها بزنيم تا فوتبال ايران از اين پس در سطح اروپا هم حرفي براي گفتن داشتن باشد.
تيم پرسپوليس پنج شنبه شب گذشته در نخستين ديدار خود در تورنمنت شش جانبه دبي توانست تيم اسپارتاپراگ را با نتيجه سه بر دو شكست دهد.
زارع گفت: اگر بازيكنان ما در زدن ضربات آخر دقت مي كردند ، مي توانستيم گل هاي بيشتري به اين تيم بزنيم.
وي در خصوص حضور تماشاگران ايراني در ورزشگاه الشباب و تشويق تيم پرسپوليس در طول بازي افزود: تيم پرسپوليس در همه جاي دنيا طرفداران زيادي دارد و هر كجا كه برود ايرانيان ما را حمايت مي كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)