مرجع خبری پرسپولیس :  قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: اگر ثابت شود فردی از اعضای تیم فوتسال پرسپولیس تخلف یا کم‌کاری کرده به شدت با او برخورد خواهیم کرد.

 

جمشید زارع گفت: با توجه به مسائل مطرح شده درباره آخرین روز مسابقات فوتسال، بررسی و تحقیقات را آغاز کرده ایم.

 

چنانچه ثابت شود حتی یک بازیکن تیم، خارج از اصول حرفه ای و انسانی، کم کاری کرده است، طبق ضوابط و آئین نامه ها به شدیدترین شکل با آن برخورد خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس به سهم خود تصمیم دارد، بطور جدی این مساله را بررسی کرده و در صورت اثبات تخطی از اصول بازی جوانمردانه، برخورد شدیدی صورت خواهیم داد. به این منظور طی روزهای گذشته گزارش های کاملی را از سرپرست و سرمربی تیم دریافت کرده ایم که در کنار آن، فیلم بازی در حال بررسی است. در همین ارتباط کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هم ماموریت یافته است این مساله را بطور جدی دنبال کرده و تحقیقات لازم را درباره آن انجام دهد.

 

وی افزود: امیدوارم از اظهار نظرهای غیر مستند و احساسی پرهیز شود تا فضا برای بررسی دقیق هر دو بازی انجام شده مهیا باشد.

 

زارع در ادامه با اشاره به جوی که علیه یکی از دو بازی روی داد، گفت: هر دو بازی باید به دور از هرگونه هیاهو و جنجال در یک فضای آرام و منطق سالار مورد بررسی لازم و تصمیم گیری قرار بگیرد و هر دو بازی یکسان دیده شود. جامعه فوتبال هم اطمینان داشته باشد مدیریت باشگاه پرسپولیس شبهات مطرح شده را تا پایان دنبال می کند و در صورت اثبات هرگونه تخلف براساس اختیاراتی که دارد، طبق ضوابط و مقررات باشگاه، به شدیدترین شکل با آن برخورد خواهد کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به اردوی آماده سازی که پرسپولیس برای بازی با الهلال در قطر برپا کرده بود، گفت: برنامه ریزی باشگاه برای برپایی اردوی چهار روزه قطر به درخواست سرمربی تیم بود که با موافقت آقای رویانیان شرایط آن فراهم شد.

 

زارع اضافه کرد: در این اردو همه چیز طبق برنامه پیش رفت و آماده سازی خوبی انجام شد. جا دارد تقدیر ویژه ای از رئیس محترم فدراسیون فوتبال قطر داشته باشیم که همه گونه امکانات از هتل، اتوبوس و سایر نیازها را به صورت رایگان در اختیار ما گذاشتند، همچنین باید از مسئولان باشگاه الاهلی قطر نیز بابت در اختیار گذاشتن زمین تمرین و زمین اصلی خودشان تشکر کنیم و البته همه اینها به خاطر حمایت و همراهی سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در قطر، جناب آقای سهرابی محقق شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)