تقابل من و نوري طبيعي بود
مرجع خبری پرسپولیس : هافبك پرسپوليس گفت: هميشه ملوان را دوست دارم اما دست روي قرآن مي‌گذارم كه به هيچ عنوان به هواداران ملوان بي‌احترامي نكردم.

 

مازيار زارع پس از درگيري با هواداران ملوان اظهار داشت: واقعا متاسفم كه اين اتفاق افتاد البته مورد خاصي نبود و سوء تفاهم باعث اين موضوع شد. در حال حاضر لباس پرسپوليس را پوشيده‌ام و بايد به من حق بدهيد كه براي تيم خودم با تمام وجود بازي كنم. البته توهيني از هواداران ملوان نشنيدم و فوق‌العاده هم تشويق شدم

 

وي گفت: در صحنه‌اي كه در انتهاي بازي برايم اتفاق افتاد مي‌خواستم به هوادار ملوان بگويم كه نظر او درباره من اشتباه است. اين موضوع اصلا بزرگ نبود و ديديد كه در پايان بازي هم از سوي هواداران انزلي تشويق شدم. هميشه مي‌گويم به فوتبال انزلي بدهكار هستم.


زارع تاكيد كرد: ‌هيچ وقت فراموش نمي‌كنم روزي كه با پرسپوليس به انزلي برگشتم و چه طور هواداران ملوان براي من سنگ‌تمام گذاشتند. الان در خدمت پرسپوليس هستم و كادر فني تشخيص مي‌دهد ضربه ايستگاهي را من بزنم و از شانس من توپ گل شد. شرمنده تمام هواداران ملوان هستم كه ناراحت‌شان كردم اما آنها بايد شرايط من را درك كنند.

 

زارع خاطرنشان كرد: از پرسپوليس پول گرفتم و دوست دارم ناني كه به خانه مي‌برم حلال باشد به همين دليل بايد تمام تلاش خودم را در بازي انجام دهم. هواداران پرسپوليس هم صددرصد بايد از اين بازي بد ما ناراحت باشند. ما مستحق باخت بوديم. اميدوارم با نتيجه خوب در دربي دل هواداران را به دست آوريم.

 

اين بازيكن درباره اينكه با پژمان نوري اختلاف داريد و در جريان بازي با هم درگير شديد، گفت: تقابل من و پژمان طبيعي بود. او لباس ملوان را برتن داشت و من با پيراهن پرسپوليس بازي مي‌كردم به همين دليل طبيعي بود كه با يكديگر در جريان بازي تقابل داشته باشيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)