پرسپولیس نیوز : قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس برخلاف گذشته از مدیرعامل پرسپولیس حمایت کرد.

جمشید زارع در خصوص معرفی مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش پیشنهادی دولت جدید گفت: انتخاب آقای سلطانی‌فر محاسن زیادی دارد. امیدوارم ایشان با کسب آرای لازم از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد که حتما این اتفاق رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه صددرصد سهام پرسپولیس و استقلال متعلق به دولت است، اظهار داشت: طبیعی است که وزیر جدید ورزش بخواهد تغییراتی  در هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال اعمال کند و نفر مورد اعتمادش را به کار بگیرد اما بر خلاف همیشه که به خط مشی مدیریتی رویانیان انتقاد داشتم باید بگویم اگر قرار است جابه‌جایی صورت بگیرد باید کارشناسی شده باشد و در آن مسائل و جهت‌گیری‌های سیاسی نقشی نداشته باشد.

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اعتقاد قلبی من این است که رویانیان به کارش ادامه دهد و حتما مصلحت باشگاه پرسپولیس و هوادارانش مد نظر قرار بگیرد، چون اگر تغییرات بدون مطالعه صورت بگیرد آرامش پرسپولیس به هم می‌خورد.

زارع تاکید کرد: پرسپولیس به خانه تکانی نیاز دارد اما الان وقتش نیست. باید تا نیم فصل صبر کرد و پس از آن تغیرات صورت بگیرد، هیئت مدیره پرسپولیس فعلا باید با این ترکیب ادامه بدهد.

وی ادامه داد: بعضی از افراد به درد رویانیان نمی‌خورند و نباید در کنار او حضور داشته باشند چون حضورشان چالشی برای رسانه‌ها، هواداران، پیشکسوتان و خود رویانیان است. رویانیان می‌تواند با تصمیم هوشمندانه تغییراتی را در ترکیب مدیران تیمش به وجود بیاورد.

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: سعید شیرینی از جنس فوتبال و مدیران فوتبالی نیست، شما می‌بینید بازیکنانی که از پرسپولیس جدا می‌شوند چه چیز‌هایی در مورد این آقا می‌گویند. مگر همین چند روز پیش گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی نگفت شیرینی او را پیچانده است، این عدم صداقت به پرسپولیس لطمه می‌زند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)