مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: وقتي بحث كناره گيري ام از تيم ملي را مطرح كردم قطبي راضي بود.

مازيار زارع درباره دليل ترك اردوي تيم ملي اظهار داشت: فكر مي كنم در اين برهه از زمان تيم ملي نيازي به من نداشت و با اين تصميم راه را براي قطبي هموار كردم تا بتواند راحت تر باشد.
وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا چنين فكري مي كند عنوان كرد: به نظرم قطبي از اين تصميمي كه گرفتم راضي بود. نمي خواهم اكنون در مورد اين موضوع حرف بزنم. تيم ملي به آرامش نياز دارد و بعد از صعود به جام جهاني حرف هايم را مي زنم.
زارع در واكنش به اين موضوع كه چرا در اردو نماند تا خود را به مربيان تحميل كند گفت: سه چهار سالي كه به تيم ملي دعوت مي شوم. براي ماندن در تيم ملي و بازي؛ مبارزه كرده ام اما اين بار شرايط فرق مي كرد. من بازيكن هستم و مي دانم دور و اطرافم چه خبر است.
هافبك پرسپوليس يادآور شد: فكر مي كنم بهترين تصميم را گرفته ام. با قطبي هم حرف هايم را زدم. من اميدوارم تيم ملي موفق شود اما من نگفته ام جو تيم ملي در چند سال اخير بي سابقه بوده است.
زارع درباره خبرهاي ضد ونقيضي كه اين روزها در مورد ادامه همكاري او با پرسپوليس زده مي شود؛ تاكيد كرد: نمي دانم اين خبرها از كجا سرچشمه گرفته است. فقط اين را مي بينم كه هنوز با بازيكنان خود براي تمديد قرارداد صحبت نكرده اند اما در حال مذاكره با بازيكنان جديد هستند.
اين بازيكن خاطرنشان كرد: مي خواهم باشگاه با من براي فصل بعد صحبت كند اما اينكه چه فكري دارند را نمي دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)