شنبه 22 فروردین (13:09)

مرجع خبری پرسپولیس: هافبک تيم پرسپوليس گفت: انگيزه بازيکنان در ليگ برتر با جام آسيا متفاوت است، به همين دليل در آسيا بهتر کار مي کنيم.
    
مازيار زارع گفت: خوشحالم که توانستم اولين گل سال جديد را براي پرسپوليس به ثمر برسانم. ما دل هواداران را شاد کرديم و توانستيم اندکي از محبت هاي آن ها را جبران کنيم و اميدوارم که با حمايت آنان بتوانيم به موفقيت برسيم.

 
هافبک پرسپوليس با اشاره به بازي پيکان افزود: پيکان تيم خوبي است و هميشه در بازي مقابل تيم هاي بزرگ درد سرساز مي شود. به نظرم آن ها مثل ديگر تيم ها انگيزه زيادي براي بازي مقابل پرسپوليس دارند و براي نشان دادن قدرت خود براي پيروزي به ميدان مي آيند.
 

وي در پاسخ به اين سوال که چرا در ليگ نوسان داريد؟ خاطرنشان کرد: به نظرم تغييرات نيم فصل اول و همچنين عوض شدن ترکيب تيم باعث برخي ناهماهنگي ها و در نتيجه نوسان به همراه داشت اما دليل عمده نتايج متفاوت در ليگ و جام آسيا انگيزه بازيکنان است که فرق مي کند.
 
زارع گفت: ما روحيه بالايي داريم و قصد داريم در آزادي آن ها را شکست داده و تساوي دور رفت که حق ما پيروزي بود را با شکست حريف جبران کنيم و بتوانيم در بازي هاي باقي مانده سهميه آسيا را بدست آوريم با اين حال نتيجه بازي غير قابل پيش بيني است اما اميدوارم بازي جوانمردانه اي را دو تيم انجام دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)