پس از قبولي در مصاحبه فوق دكترا
مرجع خبری پرسپولیس : پزشك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دايي و كاشاني در حساس‌ترين شرايط پرسپوليس به من مرخصي دادند و هيچ وقت محبت آنها را فراموش نمي‌كنم.


فريد زرينه پس از بازگشت از تركيه در خصوص اين سفر اظهار داشت: خوشبختانه سفر بسيار خوبي داشتم و موفق شدم در مصاحبه اي براي دريافت مدرك فوق دكترا قبول شوم. پس از قبولي در اين مصاحبه در حال طي كردن مراحل اداري هستم تا در نيم فصل يا پايان فصل راهي آمريكا شوم تا در كلاس هاي 10 روزه شركت كنم.

 

زرينه در خصوص موفقيتش يادآور شد: بايد از دو فرد پرتلاش باشگاه پرسپوليس يعني علي دايي و حبيب كاشاني كه در حق من خوبي زيادي كردند و در شرايط حساس پرسپوليس اجازه دادند در كلاس فوق در آنكارا شركت كنم صميمانه تشكر كنم. كاشاني مدير دلسوزي است كه هيچ وقت لطف او را فراموش نمي كنم.

 

پزشك پرسپوليس خاطرنشان كرد: از هواداران پرشور پرسپوليس عذرخواهي مي‌كنم چون در شرايط حساس تيم مجبور شدم پرسپوليس را به مدت 10 روز مخصوصا در آستانه بازي با شهرداري تبريز ترك كنم تا دو بازيكن خوبمان يعني رضايي و نوروزي را در تبريز را نداشته باشيم. تمام تلاش خودم را به كار مي‌ گيرم تا هر چه سريع تر اين دو بازيكن را در سلامت كافي در اختيار دايي بگذارم.

 

زرينه گفت: در غياب من دكتر رضايي فيزيوتراپ تيم اميد زحمات زيادي كشيده است كه جا دارد از ايشان تشكر كنم. انشالله فردا در اردوي پرسپوليس در كيش حضور پيدا خواهم كرد و سپس آخرين وضعيت رضايي و نوروزي را بازگو مي كنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)