شنبه 5 بهمن (12:50) 

مرجع خبری پرسپولیس : كريمي تمرين نكرد  … زرينچه در تمرين پرسپوليس حضور يافت

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز با حضور جواد زرينچه برگزار شد

تمرين پرسپوليس، صبح امروز از ساعت 10 در آكادمي ملي المپيك پيگيري شد.
در اين تمرين بازيكنان پس از 40 دقيقه دويدن در فضاي رو باز آكادمي ملي المپيك به دو قسمت تقسيم شدند. بازيكنان اصلي زير نظر كماسي ابتدا به دويدن، حركت روي موانع و زدن وزنه‌هاي سبك پرداختند و بازيكنان ذخيره نيز زير نظر افشين پيرواني در سالن فوتسال آكادمي به كار با توپ پرداختند.
دقايقي بعد ذخيره‌ها و بازيكنان اصلي تغيير جا دادند.

*بارش برف باعث شد پرسپوليسي‌ها امروز در زمين گلف تمرين نكنند و تمرينات خود را در آكادمي ملي المپيك پيگيري كنند. اما عابدزاده تمرينات ويژه‌اي را در چمن مصنوعي آكادمي به مدت يك ساعت و 20 دقيقه براي دروازه‌بانان برگزار كرد.

* عليرضا محمد به دليل مصدوميت از ناحيه زانو و علي كريمي به دليل مصدوميت از ناحيه كمر با لباس شخصي حضور داشتند و تنها نظاره‌گر بودند.

* جواد زرينچه كه براي تمرين به محل آكادمي ملي المپيك آمده بود دقايقي با دروازه‌بانان پرسپوليس و عابدزاده به گفت و گو پرداخت. همچنين محسن خليلي پس از ماه ها در تمرين امروز پرسپوليسي‌ها به طور رسمي حضور پيدا كرد.

* در ابتداي تمرين كادر فني پرسپوليس و بازيكنان به گرمي از خليلي استقبال كردند. او دقايقي با افشين پيرواني و عابدزاده در خصوص آخرين وضعيتش گفت و گو كرد.

* افشين پيرواني در ابتداي تمرين به مدت 20 دقيقه با بازيكنان به صحبت پرداخت.

* حسين بادامكي به دليل مصدوميت پس از نيم ساعت حضور درتمرينات گروهي به صورت اختصاصي تمرين كرد.

* محسن خليلي تمرينات اختصاصي خود را در سالن وزنه آكادمي ملي المپيك زير نظر كماسي انجام داد.

* امير قلعه‌نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال با حضور در جاده تندرستي مجموعه ورزشي انقلاب قصد تمرينات اختصاصي را داشت و از كنار محل تمرين پرسپوليس عبور كرد اما با بازيكنان صحبتي نكرد.

* تمرين امروز پرسپوليس ساعت 12 به پايان رسيد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)