مرجع خبری پرسپولیس : فريد زرينه گفت: پس از پا به توپ شدن نوروزي و رضايي، نظرمان را راجع به آمادگي آن‌ها براي ديدار ايران مقابل برزيل به مسئولان تيم ملي اعلام خواهيم كرد.

 

پزشك تيم فوتبال پرسپوليس در مورد درخواست تيم ملي از پرسپوليس مبني بر اعلام وضعيت هادي نوروزي و غلامرضا رضايي اظهار كرد: مسوولان تيم ملي در نامه‌اي از ما خواستند كه آخرين وضعيت آمادگي نوروزي و رضايي را به آن ها اعلام كنيم تا از اين دو نفر در ديدار مقابل برزيل استفاده كنند.

 
وي افزود: فعلا كه وضعيت اين دو بازيكن خيلي بهتر از قبل است و آن‌ها در حال انجام تمرين‌هاي اختصاصي خود هستند. روز يكشنبه يا دوشنبه نظرمان را درخصوص اين دو نفر اعلام خواهيم كرد چرا كه هنوز آن‌ها پا به توپ نشده‌اند و ما بايد پس از اين كه كار با توپ را آغاز كردند، وضعيت آن ها را در نظر بگيريم.

 

 

زرينه ادامه داد: اگر احساس كنيم كه نوروزي و رضايي پس از زمان برگزاري بازي ايران و برزيل تا بازي بعدي پرسپوليس مقابل ملوان كه 3 روز مي‌شود، هنوز نياز به استراحت دارند، به تيم ملي اطلاع مي‌دهيم كه آن‌ها نمي‌توانند در ديدار مقابل برزيل به ميدان بروند چرا كه ما بايد در نظر بگيريم كه آيا آن‌ها براي بازي بعدي پرسپوليس دچار مشكل مي‌شوند يا خير.

 

 

پزشك پرسپوليس همچنين با رد شايعه مصدوميت كريم باقري گفت: باقري اصلا مصدوم نبوده و براي بازي در داربي پايتخت نيز هيچ مشكلي ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)