پرسپولیس نیوز :  لیگ برتر – همه چیز از یک درگیری ساده شروع شد. حمیدرضا سیاسی مدیر عامل محبوس(!) پرسپولیس به صورت یک‌طرفه قرارداد اسپانسر باشگاه را فسخ کرد تا با دردسر بزرگی مواجه شود.

شركت بهنام پيشرو كيش 11 ميليارد تومان به صورت نقدي و 2 ميليارد تومان فاكتور و سرجمع 13 ميليارد تومان طي 5 ماه هزينه كرده بود ولي نمي‌توانست از برند پرسپوليس استفاده تبليغاتي كند. مي‌دانيد چرا؟ از قرار معلوم در گذشته شركت SIS حق تبليغ پيراهن پرسپوليس را يكجا خريداري كرده و اجازه نمي‌داد اسپانسر ديگري از آن استفاده كند. اين مشكل اعتراض شديد مديران شركت بهنام پيشرو كيش را در پی داشت.
اسپانسر جديد پرسپوليس در گفت‌وگو با مديران آن مقطع باشگاه – بخوانيد حميدرضا سياسي- اعلام كرد اين باشگاه معارض دارد!‌

از طرفي پول سازمان ليگ هم به حساب باشگاه پرسپوليس واريز مي‌شود و در چنين شرايطي چرا بايد اسپانسر به تعهدات خود پايبند باشد؟ اين حرف نماينده شركت بهنام پيشروكيش بود كه در نهايت به درگيري شديد انجاميد و ظاهراً قرارداد اين شركت با پرسپوليس به صورت يك‌طرفه فسخ شد. لابد مي‌دانيد ماجرا به همين جا ختم نشد. شركت بهنام پيشروكيش شكايت خود از حميدرضا سياسي را به مراجع قضايي برد تا اسباب بازداشت حميدرضا سياسي فراهم شود. بازداشتي كه تا حالا نيز ادامه دارد…

بنابرگفته يك منبع آگاه و نزديك به باشگاه پرسپوليس يكي ديگر از دلايل شكايت شركت مزبور از حميدرضا سياسي بندي است كه در قرارداد بهنام پيشرو كيش با پرسپوليس گنجانده شده است.
در اين بند آمده است كه درصورت واگذاري سهام باشگاه پرسپوليس به بخش خصوصي، شركت بهنام پيشرو كيش در اولويت باشد! اين در حالي است كه سياسي و ساير دوستان(!) اهليت چنين تعهدي را نداشته و چنين موضوعي در اختيار سازمان خصوصي‌سازي كشور است.

البته آنچه اين مطلب را به درازا مي‌كشد زمزمه‌هاي بازگشت شركت بهنام پيشرو كيش به پرسپوليس است. سرخپوشان تهرانی پس‌فردا (سه‌شنبه) در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادي به مصاف لخويای قطر مي‌روند و اين ديدار مي‌تواند محل خوبي براي تبليغات باشد آن هم در حالي كه پرسپوليس هفته‌هاست اسپانسر ندارد.
در اين راستا شنيديم عبدا… تفرشي به عنوان معاون اقتصادي باشگاه پرسپوليس منصوب و مشغول به كار شده است. او همان فردي است كه در زمان مديريت عليرضا رحيمي به اصرار شركت بهنام پيشرو كيش به عنوان معاون اقتصادي باشگاه يا به عبارت بهتر نماينده اسپانسر پرسپوليس حكم گرفته بود!‌

با توجه به بازگشت علي تفرشي به باشگاه پرسپوليس احتمال آشتي‌كنان بهنام پيشرو كيش و اين باشگاه دور از ذهن نيست. البته گروهی نیز معتقدند حضور مجدد عبدا… تفرشی در باشگاه پرسپولیس ارتباطی به شرکت بهنام پیشرو نداشته و به دوستی قدیمی او با نژادفلاح برمی‌گردد. ظاهراً این دو در گذشته در شهرداری کرج با هم همکار بودند.

آخرين خبر
همان طور كه در مطلب بالا خوانديد با تلاش محمدحسين نژادفلاح قائم‌مقام تام‌الاختيار پرسپوليس، روز گذشته عبدا… تفرشي به عنوان معاون برنامه‌ريزي و اقتصادي باشگاه منصوب و مشغول به كار شد!‌

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)