پرسپولیس نیوز: انگار همین دیروز بود که به بهانه وضعیت پرسپولیس سراغ هنرمند محبوب کشورمان رفتیم و با او گفتگویی فوتبالی ترتیب دادیم. مرتضی احمدی آن روزها که هنوز لیگ شروع نشده بود هم حال و روز خوبی نداشت.

در زیر مروری دوباره داریم به مصاحبه این هنرمند تازه سفر کرده با بانک ورزش که در نقل و انتقالات ابتدای فصل انجام شد.

 
* پرسپوليس 93 را چطور مي‌بينيد؟

– بايد ليگ شروع شود تا ببينيم در اين مدت چكار كردند. به نظر من تيم جوان‌تر شده و بايد ديد علي دايي با تيمش چكار مي‌كند. جواب اين سوال شما و مردم در زمين مشخص مي‌شود و از الان نمي‌شود در اين‌باره قضاوتي داشت. به نظر من بعد از دو بازي ابتدايي پرسپوليس مي‌توان در اين باره نظر داد. هر چند فكر مي‌كنم از سال قبل بهتر شده باشيم.

* بحث خصوصي سازي پرسپوليس و مالكيت شركت‌هاي خصوصي در اين تيم باعث نمي‌شود پرسپوليس از حالت مردمي در بيايد؟

– مردمي بودن پرسپوليس هيچ وقت حالتش را از دست نمي دهد. اين باشگاه هيچ زمان خصوصي نمي‌شود. آقايان باد دلشان را مي‌زنند و مي‌خواهند اين باشگاه را از سر باز كنند. شما اگر خريدار باشيد، باشگاهي كه 12 ميليارد بدهي دارد را مي‌خريد؟ اين معامله اصلا منطقي نيست. كسي كه باشگاه پرسپوليس را مي‌خواهد اداره كند بايد باشگاهداري بداند و آموزش ببينيد. صرف اينكه پولدار هستند نمي‌توانند باشگاهداري كنند.

 

* اتفاقي كه اين روزها افتاده بحث حضور بازيكنان در باشگاه پرسپوليس با اين جمله است كه ما به خاطر علي دايي به پرسپوليس آمده‌ايم. نظر شما راجع به اين جمله چيست؟

– من از اين حرف‌ها ناراحت مي‌شوم. يك زماني غيرت در كار بود اما الان فقط به فكر پول هستند. در پرسپوليس تنها شهرت كسب مي‌كنند، آن وقت 2 ميليارد هم پول مي خواهند. همين كريم انصاري‌فرد؛ در پرسپوليس كه بود گل نمي‌زد اما سال پيش در تراكتور پولش را گرفت و گل‌هايش را هم زد… بازيكناني كه مي‌گويند به خاطر دايي و قلعه‌نويي به پرسپوليس و استقلال آمده‌ايم مي‌خواهم نيايند. پرسپوليس از همه آنها بزرگتر است. كجا رفت آن زمان كه كلاني‌ها و پنجعلي‌ها با غيرت و تعصب براي پرسپوليس بازي مي‌كردند.

* به عنوان آخرين سوال مي‌خواستم نظر شما در مورد اولين بازي ايران در جام جهاني را هم بدانيم.

– اميدوارم تيم ملي خوب بازي كند. مهم نيست ببرند يا ببازند، اگر خوب بازي كنند و ببازند مردم خوشحال مي‌شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)