پرسپولیس نیوز:مدیرعامل باشگاه تراکتور‌سازی تبریز گفت: علی کریمی بازیکن بزرگی است و خوشحالم که او به تراکتور‌سازی پیوست.

مدیرعامل تراکتور‌سازی در موررد قرارداد با علی کریمی گفت: در راستای اینکه قصد داریم تیم قدرتمندی را آماده حضور در مسابقات لیگ برتر کنیم با علی کریمی مذاکره کردیم. در نهایت با این بازیکن به توافق رسیدیم و کریمی به مدت یک سال در تراکتور‌سازی حضور خواهد داشت.

وی افزود: امیدوارم با حضور کریمی بتوانیم نتایج مناسبی را در فصل بعد کسب کنیم. کریمی بازیکن بزرگی است و افتخارات زیادی برای فوتبال ایران کسب کرده است. او از روز شنبه به تبریز می‌آید و به احتمال فراوان کار خود را کنار تیم آغاز می‌کند.

وی افزود: این قرارداد پیش از این مجوزهای لازم از هیات فوتبال را داشته و طبق آیین‌نامه جدید نیازی به ثبت در هیات فوتبال ندارد و از این قرارداد سه نسخه‌ای یک نسخه در دست ماست، یک نسخه در دست علی کریمی و یک نسخه را هم به سازمان لیگ می‌دهیم.

مدیرعامل تراکتور‌سازی در مورد اینکه گفته می شود قصد جذب جواد نکونام را نیز دارد عنوان کرد: خوشحالیم که اکنون علی کریمی را جذب کردیم. در چند روز آینده سعی می‌کنیم با نکونام مذاکراتی داشته باشیم تا با جذب بازیکنان جدید تیم قدرتمند‌تری را برای فصل بعد ببندیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود با آرش برهانی نیز مذاکراتی‌ انجام داده‌اید، گفت: باید چند روز منتظر بمانید، طی دو سه روز آینده امیدوارم خبرهای خوش برای هواداران در پیش باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)