مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:آیا حضور بالاترین مقام استان در مراسم تقدیر  از سرمربی تیم حریف تراکتورسازی،مستوجب رفتار تنبیهی است؟

حمید زینی زاده درباره طرح حمایت شهرداری تبریز از باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد:روز شنبه نشستی در این خصوص با استاندار محترم آذربایجان شرقی داشتیم و ایشان قول مساعد برای پیگیری مشکلات باشگاه دادند.تاکید ویژه استاندار،دست یافتن تراکتورسازی به منابع پایدار مالی بود و در این زمینه پیشنهادات خوبی هم مطرح شد.

وی ادامه داد:یکی از پیشنهادات،واگذاری 50 درصد از سهام تراکتورسازی به شهرداری تبریز بود و از آنجا که شهرداری تبریز فعلا در لیگ برتر و لیگ یک حضور ندارد،این بحث با جدیت دنبال می شود و قرار است پس از دیداری که با شهردار تبریز خواهیم داشت، این پیشنهاد  ذیل یک لایحه به شورای شهر ارائه شود تا در صورت موافقت شورا،این مساله نهایی شود.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود سهامداران تراکتورسازی مخالف سرمایه گذاری در باشگاه تراکتورسازی هستند گفت:چنین بحثی در حال حاضر مطرح نیست و اگر هم موضوعی در این باره وجود داشته است،به گذشته برمی گردد.

وی ادامه داد:مدیریت باشگاههای فوتبال در ایران کار بسیار سختی است.از این جهت که هم باید مدیریت کرد و هم درآمدزایی داشت.این روند وقت و انرژی زیادی از مدیران می گیرد.ما هم در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم از روش های مختلف مشکلات مالی را برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه آیا رضایت نامه کرار جاسم از سوی باشگاه عراقی صادر شده است یا نه گفت:ما روز سه شنبه با باشگاه طلبه در این باره مذاکراتی داشتیم و کار پیوستن کرار به تراکتور تمام شده است.او جمعه به تبریز می آید و روز شنبه قراردادش را با تراکتورسازی ثبت خواهد کرد.این بازیکن از روز 14 دی می تواند تیم را همراهی کند.ضمن اینکه پیگیر نهایی کردن قرارداد با بازیکن برزیلی هم هستیم.

وی درباره اظهار نظر جدید رییس کمیته انضباطی مبنی بر اینکه باشگاه تراکتورسازی به دلیل اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس باید در انتظار یک رای تنبیهی باشد گفت:متاسفانه بدون اینکه به ما فرصت پاسخ و دفاع داده شود،چنین اظهاراتی بیان می شود.ما در تبریز برای میهمان نوازی از پرسپولیس سنگ تمام گذاشتیم و در یک روز دو بار از علی دایی تقدیر شد.آیا حضور بالاترین مقام استان در مراسم تقدیر  از سرمربی تیم حریف تراکتورسازی،مستوجب رفتار تنبیهی است؟

زینی زاده افزود:قطعا ما از این شرایط راضی نیستیم و باید ببینیم چه گزارشی درباره ورزشگاه یادگار و رفتار هواداران تراکتورسازی به کمیته انضباطی رسیده است.به طور حتم در روزهای آینده از حق تراکتور و هواداران پرشورش دفاع خواهیم کرد و از کمیته انضباطی می خواهیم پیش داوری نکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)