پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:با نکونام و علی کریمی مذاکره شده و قرار است روز یک شنبه از آنها جواب بگیریم.

حمید زینی زاده در گفت و گو با اوج نیوز در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم اظهار داشت:در حال مذاکره با آنان هستیم تا ان شاءالله تیم خوبی برای فصل آینده ببندیم.

وی درباره کریمیان گفت:او با ما توافق کرده و قراردادش به زودی ثبت می شود.

زینی زاده در خصوص تسویه حساب با دهنوی و اینکه جلالی خواهان او بود اظهار داشت:دل دهنوی با تراکتورسازی نبود و خودش نمی خواست بماند.ما پیشنهاد خوبی به او دادیم.

وی در واکنش به اینکه دهنوی گفته که به خاطر هواداران دوست داشت در تبریز بماند،گفت:آنها در حرف این چیزها را می گویند اما عمل دیگری دارند.متأسفانه همه چیز این فوتبال شده پول.

زینی زاده درباره شایعات طرح شده درباره تسویه حساب با ثابتی و ابراهیم زاده خاطرنشان کرد:با این دو نفر تسویه حسابی نشده است.

او درباره فروزان نیز گفت:ما با حامد لک به توافق رسیدیم.البته مجید جلالی فردا به تبریز می آید و درباره فروزان هم حرف می زنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص مذاکره با نکونام و علی کریمی گفت:ما از طریق مدیران باشگاه با مدیر برنامه های این دو بازیکن حرف زدیم و قرار است تا روز یک شنبه به ما جواب بدهند.ما آسیایی هستیم و باید تیم خوبی ببندیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)