پرسپولیس نیوز : روابط عمومی پرسپولیس که از مدتی قبل شروع به ساخت مستندهایی برای اعضای تیم فوتبال کره بود، در سفر به کرواسی، مستند اعضای کروات تیم را خواهد ساخت.

روابط عمومی باشگاه از چندی پیش با توجه به امکانات تلویزیون اینترنتی پرسپولیس، اقدام به ساخت مستندهایی درباره اعضای تیم فوتبال پرسپولیس کرد که به معرفی آنها می‌پردازد و به این منظور برای تهیه فیلم به زادگاه آنها می‌رود.

اردوی پرسپولیس در واراژدین به فرصتی بدل شده است تا این برنامه برای اعضای کروات تیم نیز تهیه شود که با استقبال آنها نیز روبرو شد.

در حال حاضر روابط عمومی باشگاه با تجهیزات و تخصص‌هایی که در قالب راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی پرسپولیس گرد آورده است، امکان پخش مستقیم تمرینات و بازی‌های تیم در خارج از کشور را نیز دارد که این کار در جریان اردوی واراژدین نیز انجام می‌شود.

برنامه‌های مستند نیز با همین امکانات در دست تهیه هستند. به عنوان نمونه برنامه‌های مربوط به برانکو ایوانکوویچ و مارکو استیلینوویچ در زادگاه آنها واراژدین در حال فیلمبرداری است که در این میان نکته قابل توجه جایگاه خاص سرمربی سرخپوشان در این شهر است. گروه برنامه ساز پرسپولیس در سفر به زاگرب، مستند ایگور پانادیچ را تهیه خواهند کرد.

در حال حاضر عوامل تلویزیون اینترنتی پرسپولیس که تمرینات و بازی‌ها را در اینستاگرام و اپلیکیشن لنز به شکل مستقیم پخش می‌کنند این آمادگی را با توجه به زیر ساخت ارائه شده در کرواسی اعلام کرده‌اند که حتی تصاویر را برای تلویزیون ارسال کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)