چهارشنبه 2 بهمن (11:05)

مرجع خبری پرسپولیس : دیروز هیچدام از مسئولان سازمان ورزش حاضر نبودند پاسخگوی خبرنگار روزنامه دنیای فوتبال باشند .

 – عادل فردوسي‌پور عضوي از اصحاب رسانه محسوب مي‌شود كه اين روزها در «محدوديت» قرار گرفته و گويي اين بار سمبه آنقدر پر زور شده كه حتي مسئولان صداوسيما هم در مقام «مصلحت» سكوت كرده‌اند اما نكته مهم در اين ميان اين است كه به حقوق «رسانه» تجاوز شده است و سدي در مقابل اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي جامعه به‌وجود آمده است.
2 – ديروز خبرنگاران دنياي فوتبال تلاش فراواني براي ارتباط با مسئولان صداوسيما به خرج دادند تا به هر ترتيبي موضع سازمان را درباره اين موضوع مهم بدانند. رئيس سازمان تربيت‌بدني كه غيرقابل دسترس بود، معاون سازمان‌ تربيت‌بدني حاضر نشد ما را در دفترش بپذيرد، سخنگوي سازمان هم به رئيس دفترش خبر داد كه در سازمان حضور ندارد و حتي به تماس‌هاي تلفني هم هيچ پاسخي نداد و معاون فرهنگي سازمان هم از مصاحبه شانه خالي كرد، سكوت سراسر سازمان را فرا گرفته است.
3 – اين روزها بيشتر از هر زماني به مظلوميت «رسانه‌ها» مي‌توان پي برد كه حتي تشكل قدرتمندي براي اعتراض به اين وضع ندارند. همه‌صنف‌‌ها و تشكل‌ها سعي مي‌كنند در اين شرايط از قدرت صنفي خود براي دفاع از اعضايشان استفاده كنند اما اصحاب رسانه‌ها… فعلا خبري نيست.
4 –خيلي از افرادي كه هيچ علاقه‌اي به‌فوتبال نداشتند دوشنبه‌شب بيدار ماندند تا از سرنوشت عادل و قضاياي اين چندروزه باخبر شوند. اين روزها عادل فردوسي‌پور سوژه اول همه جمع‌هاي فوتبالي است كه به هر دليلي تشكيل مي‌شود اما موضوع مهم اينجاست كه خيلي‌ها از برنامه آخر 90 ناراحت بودند و به‌جريان فوق اعتراض داشتند، هرچند به‌قول يكي از دوستان نمي‌توان از طرف «همه» حرف زد.
5 – به‌نظر مي‌رسد مرزها در ورزش ايران نامشخص شده است و اصلا معلوم نيست كه هر كس در چه جايگاهي قرار دارد. سازماني كه براي خصوصي‌سازي هر روز مصاحبه مي‌كند، مطمئنا بايد صبر بيشتري از خود نشان دهد و مقابل انتقادات مواضع نرم‌تري را از خود نشان دهد. خصوصي‌سازي نياز به دوران «گذار» دارد و هيچ‌چيز بهتر از بالا بردن ظرفيت‌ها و تحمل انتقادات نمي‌تواند به آن كمك كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)