پرسپولیس نیوز : در حالی که دو روز قبل با انتشار مبلغ قراداد مربیان و بازیکنان فوتبال کادرفنی پرسپولیس گران ترین کادرفنی لیگ معرفی شد سازمان لیگ این مبالغ را اصلاح کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ طی روزهای گذشته مبلغ قراردادهای اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم های لیگ برتری توسط سایت رسمی سازمان لیگ برتر منتشر شد که بر این اساس برای برانکو ایوانکوویچ مبلغ 18,200,000,000 ریالی و برای کریم باقری قرارداد 4,000,000,000منتشر شده بود.

 

اما امروز دوشنبه پس از آنکه فهرست قراردادها در تمامی سایت ها و روزنامه ها مورد بررسی قرار گرفت مبلغ قرارداد برانکو و باقری اصلاح شده و این مبلغ برای برانکو 1 میلیارد و 206 میلیون تومان و برای باقری 400 میلیون تومان ذکر شده است.

 

این مبلغ 600 میلیون تومان کمتر از رقمی است که در گزارش قبلی منتشر شده است. باید دید کدام یک از قراردادهای اعلام شده صحت دارد و چرا این اشتباه رخ داده است.

 

 پیش از این سازمان لیگ مبلغ قرارداد یک و نیم ساله این مربیان را منتشر کرده بوده و الان قرارداد یک ساله را روی سایت خود قرار داده است.

 

با مبلغ فوق برانکو دیگر لقب گران ترین مربی لیگ را یدک نمی کشد و دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد با قرارداد یک میلیارد و 500 میلیون تومان و یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن با یک میلیارد و 250 میلیون تومانی بالاتر از او قرار می گیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)