پرسپولیس نیوز : معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس تهران پس از اعلام راي محكومان پرونده ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و سپاهان اصفهان گفت: به راي ستاد منشور اخلاقي در باره كارمندان باشگاه پرسپوليس اعتراض خواهيم كرد.

«محمود سالاركيا» پس از گفت و گوي عليرضا عليپور دبير ستاد منشور اخلاقي سازمان ليگ فوتبال گفت: به طور حتم در باره محروميت دو عضو باشگاه پرسپوليس تهران اعتراض خواهيم كرد چرا كه معتقديم اگر كسي در خصوص فساد صحبت كرده است، اصلا صحيح نيست او را هم مانند متخلفان محروم كنند.

وي افزود: متاسفانه در خصوص محكوميت مربي بدنساز و كارمند اين باشگاه، به هيچ دليل قانع كننده اي اشاره نشده است و ما به درستي نمي دانيم دليل مجازات مربي بدنساز ما كه خود يكي از مطلعان اين پرونده بوده و عضو ديگر باشگاه چه بوده است كه محروم شده اند.

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس تهران ادامه داد: اگر اين محروميت براي اطلاع رساني باشد، قطعا به آن اعتراض خواهيم كرد اما اگر تخلفي ديگري باشد بايد مسوولان فدراسيون فوتبال، باشگاه پرسپوليس را در جريان آن تخلف بگذارند.

سالاركيا در پاسخ به اين سوال كه به نظر شما محروميتي كه براي ساير متخلفان اين پرونده گرفته شده آيا عادلانه بوده است، نيز گفت: احتمالا بخشي از تخلفات آنان احراز شده است و آنها تعليق شده اند و حتما موارد ديگري هم وجود دارد كه مي خواهند به آن رسيدگي كنند، با اين همه، ما به راي صادره در مورد متهمان اين پرونده اعتراضي نداريم.

وي در خصوص اينكه آيا برخورد كميته اخلاق فدراسيون فوتبال با متخلفان درست بوده است نيز اظهار داشت: چون نمي دانيم دلايل آنان چه بوده است، نمي توانيم قضاوت درستي در اين باره داشته باشيم اما آنچه مسلم است، برخورد اوليه بسيار خوب بوده است.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آيا ديگر وقت آن نشده تا دادستان كل كشور به مساله فساد در فوتبال رسيدگي كند، نيز گفت: فدراسيون فوتبال، توانايي رسيدگي به جرم را ندارد و اگر جرمي صورت گرفته باشد بايد متخلفان به مراجع قضايي معرفي شوند و هر حركتي غير از آن، خود يك جرم است.

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس تهران در باره اينكه آيا باشگاه پرسپوليس به دنبال تغيير نتيجه يا تكرار بازي مقابل سپاهان اصفهان است نيز تصريح كرد: در مورد اين مساله، بررسي هاي فراواني انجام داديم ولي در جايي ذكر نشده است امكان تجديد بازي وجود دارد اما باز هم در خصوص اين مساله تحقيق كرده و اگر بتوانيم حق خودمان را برگردانيم به آن عمل خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)