پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت که این باشگاه اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد کریمی مبلغ قابل توجهی بیش از قراردادش گرفته است.

محمود سالارکیا در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس برای دریافت اضافه پرداخت به علی کریمی اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که کریمی یک اسوه و اسطوره است و ما انتظار داریم کمی خویشتنداری کند. مسائل مالی را می‌توان بدون رسانه‌ای شدن حل کرد.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که بین باشگاه پرسپولیس و علی کریمی اختلاف مالی وجود دارد، هم کریمی مدعی است که از ما طلب دارد و هم باشگاه پرسپولیس اسنادی دارد که نشان می‌دهد بیشتر از قرارداد به کریمی پول پرداخت شده است. باشگاه ادعا دارد که مبلغ قابل توجهی بیش از قرارداد به علی کریمی پرداخت کرده است. البته باید صحبت‌ها و اسناد 2 طرف مطرح، دیده و پس از آن تصمیم گیری شود.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان اینکه رسانه‌ای شدن مسئله طلب کریمی از این باشگاه توسط این بازیکن صحیح نبوده، گفت: باشگاه پرسپولیس مطالبه اضافه پرداخت خود به کریمی را دارد و این یک مسئله حقوقی است، اگر در این مورد کریمی امتناع و دلایلی را مطرح کرد، آن وقت شکایت باشگاه پرسپولیس از کریمی بر قوت خودش باقی خواهد ماند.

سالارکیا تصریح کرد: اسناد باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که مبلغ زیادی به کریمی اضافه پرداخت شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)