پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اطلاعیه مهم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، بازیکنان و هواداران باید مراقب رفتارها و صحبت‌های خود در دو هفته پایانی لیگ باشند.

محمود سالارکیا اظهار داشت: با توجه به هفته‌های پایانی لیگ برتر آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای و نامه‌ای را به باشگاه‌ها و مخصوصاً باشگاه پرسپولیس زدند و خواستار این شدند در دو هفته پایانی فصل، بازیکنان و هواداران مراقب رفتارها و صحبت‌های خود باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه ما نزدیک به جام جهانی هستیم و کمیته انضباطی نیز تأکید بر این موضوع دارد، قطعاً رعایت اصول اخلاق و حرفه‌ای باید انجام شود تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاید. ما هم از بازیکنان که مشکل دارند می‌خواهیم صبورتر باشند.

 

وی در خصوص پایان قراردادش با باشگاه پرسپولیس در روز 29 اسفند 92 و اعلام رای تخلف صادقیان و حقیقی پس از اتمام قراردادش با این باشگاه اظهار داشت: قرارداد تمام کارکنان باشگاه یک ساله بوده اما قرارداد من و اعضای کمیته انضباطی به صورت افتخاری است و مدت‌دار نیست. با این حساب اینکه گفته می‌شود صدور حکم صادقیان و حقیقی قانونی نبوده، درست نیست.

سالارکیا در مورد دعوت پولادی به کمیته انضباطی گفت: با توجه به صحبت‌های ایشان، نشست‌هایی را با پولادی برگزار خواهیم تا توضیحاتی از ایشان بشنویم بازیکنان باید مشکلات خود را با باشگاه بگویند تا خدای ناکرده برای تیم مشکل‌ساز نشود.

 

این در شرایطی است که در روز گذشته پولادی در گفت‌وگویی از قائم مقام باشگاه انتقادهایی کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)