پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های کریمی گفت: او صحبت‌هایی را مطرح می‌کند که در شأن خودش و پرسپولیس نیست.

محمود سالارکیا در مورد خبری مبنی بر اینکه 20 روز پیش حکم کمیته انضباطی در مورد پرونده شکایت پرسپولیس علیه محسن قهرمانی صادر شده و این داور تبرئه و علی دایی با محرومیت سنگین روبرو شده، اظهار داشت: در این مورد خبر ندارم و فکر نمی‌کنم این خبر صحت داشته باشد، چون کمیته انضباطی دایی و رویانیان را مجداً احضار نکرده است.اگر بنا بود حکمی صادر شود دلایل دایی و رویانیان باز هم شنیده می‌شد و قطعاً هم این دو نفر دلایلی داشتند. باز هم فکر نمی‌کنم این مسئله منتهی به رای شود.

 وی ادامه داد: برای بررسی این پرونده کمیته‌ای تشکیل شد و شخص علیپور پیگیر این مسئله بود و باید نظر نهایی را ایشان بدهند و خروجی این پرونده باید از این طریق او مطرح شود.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات علی کریمی علیه رویانیان، دایی و سعید شیرینی، عنوان کرد: کریمی صحبت‌هایی را مطرح می‌کند که در شأن خودش و پرسپولیس نیست. اعتقاد دارم این صحبت‌ها جایی برای مطرح شدن ندارد اما چون کریمی علیه این اشخاص حرف زده اگر آنها شکایتی داشته باشند ما پیگیری می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)