پرسپولیس نیوز : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه ای که بین شیرینی و کاظمیان شب گذشته انجام شد، کاظمیان با صحبت هایش شان شیرینی را رعایت نکرد.

محمود سالارکیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال شکایت شیرینی از کاظمیان بازیکن ساق این تیم گفت: شیرینی دیشب جلسه اي را با کاظمیان در خصوص مسائل مالی داشت و دو طف به توافقاتی هم رسیدند اما ناگهان کاظمیان صحبتی را انجام داد که در شان وي نبود و جایگاه شیرینی را رعایت نکرد و باعث تشویش اذعان عمومی شده بود و این حق شیرینی است که به صورت شخصی بخواهد از کاظمیان شکایت کند و این ربطی به باشگاه نخواهد داشت.

وی در خصوص شکایت سامان آقازمانی دیگر بازیکن سابق ابن تیم بیان کرد: این بازیکن مطالباتی را از باشگاه دارد که وظیفه ما است آن را پرداخت کنیم، اما شکایتی هنوز به ما نرسیده است و ما از آن بی اطلاع هستیم.

سالارکیا در پاسخ به ماندن پول وینگادا در ترکیه و نرسیدن آن به حساب وی بیان کرد: ما بخشی از مطالبات ایشان را پرداخت کردیم اما اگر به دست وینگادا نرسیده است قطعا از مشکلات نقل و انتقال بانکی است وگرنه باشگاه پرسپولیس وظیفه خود را انجام داده است.

وی در خصوص پرونده ژوزه اظهار کرد: هنوز جوابی از سوی فیفا نیامده است باشگاه منتظر نتیجه ی آن پرونده است که یکی دو ماه آینده جواب آن خواهد آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)