پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از تشکیل جلسه کمیته فنی در صورتی که گزارشی برای ما ارسال شود قطعاً با کم‌کارها برخورد جدی می‌کنیم.

محمد سالارکیا با انتقاد از برخی از اعضای هیئت‌مدیره که از رویانیان انتقاد کرده‌اند، گفت: واقعاً متأسفم برای افرادی که قضاوت‌های نادرست و نا بجا از مدیریت رویانیان در پرسپولیس می‌کنند. همه شاهدند رویانیان که سالها در راهنمایی و رانندگی و پلیس 110 مدیر موفقی بوده چطور به خاطر هواداران در فوتبال به آب و آتش زده است تا این تیم بتواند با آرامش کار خود را دنبال کند.

وی افزود: آقایان این قضاوت‌های یک‌طرفه و صحبت‌های هدفمند درست نیست. آنچه در مدت مسئولیت رویانیان در این باشگاه افتاده نیاز به تعریف و تمجید ندارد برخی‌ها دوست دارند فقط پرسپولیس یک تیم فوتبال داشته باشد.

رئیس کمیته انضباطی قرمزپوشان تأکید کرد:‌ کارهای رویانیان برای باشگاه پرسپولیس صرفاً در خصوص مسائل مالی نبوده، ایشان کارهای ارزشمندی از قبیل کارهای آکادمیک و پایه و رایزنی‌های مختلف با بخش‌های زیادی برای بزرگ کردن باشگاه پرسپولیس انجام داده آیا باید به راحتی از این کارهای ارزشمند رویانیان چشم‌پوشی کرد؟ او باشگاه پرسپولیس را می‌خواهد استاندارد کند اما همه، همه چیز را در یک بازی خلاصه می‌بینند.

وی افزود: باخت مقابل سپاهان همه را ناراحت کرده از جمله خود رویانیان را، شما خیال می‌کنید رویانیان دیشب راحت خوابیده و آرام بوده است؟ من از این افراد می‌خواهم که واقع‌بین باشند و بر روی کارهای رویانیان که برای شادی این هواداران انجام داده چشم‌های خود را نبندند و مصاحبه کنند.

سالارکیا ادامه داد: رویانیان برای آرامش پرسپولیس در چند وقت گذشته به آب و آتش زده، شاید دست مقابل افرادی دراز کرده که هیچ وقت در شأن او نبوده، او می‌توانست مثل خیلی از مدیران همان دو ریال ده ریالی که به او می‌دهند را هزینه کند و به آب و آتش نزند اما برای آرامش تیم خود، همه کار انجام داد و درست نیست اینطور به او حمله شود.

وی در خصوص کم‌کاری برخی از بازیکنان نیز گفت: خوشبختانه ما کمیته فنی قدرتمندی داریم. اگر از سوی این کمیته گزارشی برای ما ارسال شود قطعاً برای پاسخگویی وارد عمل خواهیم شد و مطمئن باشید با کم‌کارها به صورت جدی برخورد خواهیم کرد. من به عنوان رئیس کمیته انضباطی این را اعلام می‌کنم در صورتی که کم‌کاری به ما گزارش داده شود با آن با قدرت برخورد خواهم کرد.

وی در پایان یادآور شد: همچنین جا دارد تشکری از هواداران فهیم باشگاه پرسپولیس داشته باشیم. اگر استادیوم 200هزار نفری داشتیم باز هم 20هزار نفر بیرون ورزشگاه می‌ماندند. آنها برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند و من امیدوار هستم باز هم از تیم محبوب‌شان حمایت کنند. همه ناراحتیم اما برد و باخت در فوتبال وجود دارد و قانونی نانوشته است اما خود هواداران هم می‌دانند رویانیان همه کار برای این باشگاه انجام داده و به هیچ عنوان کم‌کاری حتی برای یک لحظه نداشته‌اند. چه بسا کارهایی انجام داده که بعدها افراد ببینند از آن لذت می‌برند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)