پرسپولیس نیوز : ستاره پیشین فوتبال اسپانیا و رئال مادرید گفت: به پرسپولیسی‌ها پیروزی در دربی را تبریک می‌گویم، اما استقلالی‌ها هم ناراحت نباشند، چون زندگی دارد.

 میشل سالگادو با حضور در مراسم اهدای جوائز برندگان قرعه‌کشی ایرانسل ضمن آرزوی موفقیت برای فوتبال ایران و موفقیت کمپ رئال مادرید در این کشور تصریح کرد: امیدوارم در آینده لژیونرهای ایرانی راهی باشگاه‌های اسپانیایی و البته رئال مادرید شوند. خیلی خوشحالم که برای سومین بار به تهران آمده‌ام. مردم ایران احساس عجیبی به فوتبال دارند و مثل ما اسپانیایی‌ها فوتبال را مثل زندگی می‌دانند. تا آخرین لحظه می‌جنگند. همیشه امیدوارند و دوست دارند همیشه پیروز باشند.

وی در ادامه ضمن اشاره به دربی 82تهران، اظهار داشت: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و به استقلالی‌ها می‌گویم ناراحت نباشند چرا که زندگی ادامه دارد و از این دربی‌ها خیلی بیشتر از این حرف‌ها برگزار خواهد شد. مهم شکوه فوتبال ایران است که به من در این چند سفر ثابت شده است.

سالگادو ادامه داد: من اینجا نیامدم که فقط ایران را تماشا کنم و یا از تهران زیبا لذت ببرم بلکه آمده‌ام برای آینده رئال مادرید استعداد یابی کنم. نوجوانان و کودکانی که در این سال‌ها وارد این کمپ شوند چرا نباید لژیونرهای آینده فوتبال ایران در رئال مادرید باشند.

وی ضمن تشکر از حامیان مالی این مراسم بزرگ گفت: کارهای بزرگ به حامیان بزرگ احتیاج دارد. از اپراتورهایی که در این پروژه بزرگ حضور داشتند تشکر می‌کنم بدون کمک آنها نمی‌شد چنین اتفاقات خوبی رخ دهد. این نوجوانان آینده‌سازان فوتبال ایران و البته امیدوارم آینده‌سازان رئال مادرید هم باشند. کمپ رئال مادرید در ایران باید بسیار باشکوه باشد. من به عنوان نماینده رسمی باشگاه رئال مادرید در تهران هستم و به شما می‌گویم که ناب‌ترین استعدادها در فوتبال نزد این نوجوانان ایرانی است. به آینده خوشبینم و برای رئال مادرید و فوتبال ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)