خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با انگیزه کامل تمرین می کنم و خدا را شکر مربیان همیشه از من راضی بوده و هستند.

سامان آقازمانی گفت: در اول فصل یکسری عوامل بیرونی برای من مشکل ایجاد کرد و فکر می کنم این مشکلات باعث شد تا باشگاه در خصوص این پست تصمیم گیری کند. البته هر تصمیمی از سوی باشگاه و کادر فنی گرفته شود من به آن احترام می گذارم.

وی در مورد شرایط تیم افزود: خدا را شکر وضعیت بچه ها خوب است و بعد از آن بازی پر گل، همه هم و غم ما این است که بازی های بعدی را با پیروزی و کسب سه امتیاز پشت سر بگذاریم.

آقازمانی در خصوص لقب گتوزو گفت: در تمرینات، مانوئل ژوزه ناگهان مرا با نام گتوزو مورد خطاب قرار داد و خبرنگاران هم پس از آن در این خصوص مطلب نوشتند که از سرمربی و اصحاب رسانه تشکر می کنم.

سامان آقازمانی درباره شرایطش در تیم پرسپولیس اشاره کرد و افزود: افتخار حضور چهار ساله در تیم پرسپولیس را دارم و رده های ملی را یکی پس از دیگری طی کرده ام و فکر می کنم بازیکن با تجربه ای باشم. درست است که جوان هستم ولی به نظرم پختگی لازم را دارم و می توانم در طول فصل در خدمت تیم محبوبم باشم. اول فصل تیم ما آن هارمونی لازم را نداشت و در نتیجه، دیواری کوتاه تر از من پیدا نشد و آن مشکلات بوجود آمد. انشاءا… به زودی به ترکیب اصلی تیم بازمی گردم و در این خصوص همه سعی و تلاشم را بکار خواهم گرفت.

هافبک سرخپوشان در مورد کادر فنی نیز گفت: کادر فنی خوبی داریم که به طور دقیق با بچه ها کار می کنند. مهم تر از همه اینکه رفاقت خوبی را بین بازیکنان ایجاد کرده اند و امیدوارم در بازی های باقی مانده تا نیم فصل نتایج قابل قبولی کسب کنیم و در نیم فصل دوم نیز خودمان را به صدر جدول برسانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)