جی لوید ساموئل هافبک دفاعی استقلال، از شرایطی که در این تیم دارد به هیچ‌وجه راضی نیست.

او کم‌کم ساز جدایی را کوک می‌کندساموئـل دوای درد پرسپولیـس!او در دیدار راه‌آهن از ابتدا در ترکیب این تیم بود اما در اوایل نیمه دوم تعویض شد تا حتی سرش را به نشانه اعتراض تکان دهد. این بازیکن در دو دیدار دوستانه آبی‌ها مقابل ابومسلم مشهد و داماش گیلان عملکرد قابل قبولی داشت، به همین دلیل قلعه‌نویی او را از ابتدای بازی راه‌آهن در ترکیب اصلی استقلال گذاشت. اما سرمربی آبی‌ها ساموئل را از زمین بیرون کشید تا این روزها، بازیکن خارجی استقلال، همچنان از شرایط موجود ناراضی باشد. ساموئل اعتقاد دارد باید در ترکیب این تیم بازی کند، در حالی‌که امیر قلعه‌نویی همچنان روی استفاده از جواد نکونام و دیگر هافبک‌های استقلال، پافشاری می‌کند. گفته می‌شود، این بازیکن در گفت‌ و‌گو با مدیر‌برنامه‌هایش تاکید کرده در صورت ادامه شرایط فعلی، دیگر تمایلی به حضور در استقلال نخواهد داشت.

جالب این‌جاست که پرسپولیسی‌ها دقیقا به دنبال یک هافبک هستند. آن‌ها در ابتدای فصل مذاکراتی با مدیر‌برنامه‌های ساموئل داشتند ولی رویانیان وقتی متوجه شد این بازیکن هم سهمیه لیگ برتری به حساب می‌آید و هم سهمیه خارجی، ترجیح داد به دنبال بازیکنان دیگری برود. ولی این روزها خط هافبک پرسپولیس به قدری شکننده شده که رویانیان بی‌میل نیست هافبک کارسازی مانند ساموئل را به خدمت بگیرد. مدیر‌برنامه‌های این بازیکن نیز تلاش کرده اظهار‌نظری درباره وضعیت او نکند ولی اخبار رسیده از داخل استقلال حکایت از آن دارد که ساموئل با ادامه این شرایط قصد جدایی خواهد داشت.

نکته این‌جاست که برخی از بازیکنان استقلال نیز در صحبت‌های دوستانه‌ای که با هم داشته‌اند تاکید کرده‌اند حق ساموئل است که در ترکیب ثابت باشد. همین موضوع به گوش هافبک خارجی استقلال نیز رسیده است. فعلا این بازیکن از شرایط راضی نیست و تاکید کرده، نمی‌داند چرا قلعه‌نویی بدین شکل از او استفاده می‌کند. هیچ بعید نیست در تعطیلات نیم فصل مذاکرات این بازیکن با پرسپولیسی‌ها جدی‌تر شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)