سایت فدراسیون جهانی فوتبال با تمجید از تیم تحت هدایت علی دوستی مهر نوشت نوجوانان ایران مقابل آرژانتین با شکوه ظاهر شدند و نهمین گل زودهنگام تاریخ جام جهانی را زدند.

به گزارش فارس، پایگاه خبری فیفا در گزارشی از سومین روز مسابقات جام جهانی زیر 17 ساله‌ها در کشور امارات، نوشت: چه روز باشکوهی بود. سومین روز مسابقات جام جهانی زیر 17 ساله‌‌ها، یکسری اتفاقات غیر منتظره و شگفتی‌ساز به همراه گل‌های فوق‌العاده زیبا زده شد. در گروه 5 ایران با تساوی تحسین‌برانگیز مقابل آرژانتین، بیشتر از آنچه تصور می‌شد، کسب کرد. کانادا و اتریش هم امتیازات را تقسیم کردند و بازی قابل‌ توجهی دراین میان ارائه شد.

این سایت در بخشی دیگر از گزارش مبسوط خود در مورد ایران ادامه داد: چگونه می‌توان در سالروز تولد با زدن یک گل در دقیقه یک مقابل آرژانتین آن هم در یک دوره مسابقات جام جهانی جشن گرفت؟ چنین گل فراموش‌نشدنی را مصطفی هاشمی که در همین روز 17 ساله شد، هدیه داد.

این رسانه ادامه داد: و تازه گلی که او زد، به واقع جذاب و دیدنی بود. این مدافع نخست توپ را در میانه‌میدان تصاحب کرد و بعد از کمی دویدن،‌از فاصله 25 متری به قعر دروازه‌ حریف فرستاد.

سایت فیفا ادامه داد: این گل در اصل نهمین گل زودهنگام در تاریخ رقابت‌های جام جهانی بود که پس از گذشت 55 ثانیه زده شد.

نتایج روز گذشته این مسابقات به شرح زیر است:

*گروه 5:

کانادا  2 – اتریش 2

ایران یک – آرژانتین یک

*گروه 6:

مکزیک 1- نیجریه 6

عراق یک- سوئد 4

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)