پرسپولیس نیوز :معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما مجبور شدیم مداخله کنیم و حسابرس به باشگاه پرسپولیس فرستاده‌ایم تا ببینیم وضعیت دقیقا به چه صورت است؟

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی با مهم خواندن برنامه‌ریزی و مدیریت بودجه در باشگاه‌ها اظهار داشت: باید توجه داشت که هر باشگاه در طول یک فصل باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که بتواند دخل و خرجش را مشخص و اسپانسرهای خوبی جذب کند.

وی در خصوص کمک مالی به 2 تیم پایتخت خاطرنشان کرد: کمک مستقیم وزارت ورزش و جوانان به عنوان دولت به تیم‌ها، منع قانونی دارد ولی اگر بتوانیم کمک کنیم حتما این کار را انجام می‌دهیم. به تمام بازیکنان و کادر فنی قول می‌دهیم که وزارت ورزش و جوانان حافظ منافع آنها است و مشکلی پیش نمی‌آید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به ادعای علی پروین مبنی بر بدهی 60 میلیاردی باشگاه پرسپولیس، گفت: متاسفانه در 3 ماه گذشته صورت دریافت وپرداخت مشخصی از سوی هیئت مدیره پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان داده نشده است. ما الان مجبور شدیم مداخله کنیم و حسابرس به باشگاه فرستاده‌ایم که رسیدگی کند تا ببینیم وضعیت دقیقا به چه صورت است؟

وی افزود: آقای رویانیان قبلا گفته بودند 5،6 میلیارد بدهی داریم و یک رقم زیادی هم در این 2 سالی که مدیرعامل بودند درآمدزایی داشتیم. از طرفی سرپرست جدید ادعا می‌کند به همین میزان که باشگاه درآمد داشته، بدهی دارد. در اینجا وزارت ورزش و جوانان سکوت کرده و حسابرس فرستاده تا رسیدگی کند.

سجادی در پایان گفت: ما در این 3 ماه اخیر کتبا از هیئت مدیره خواستیم تا صورت‌حساب‎های سال 91 و 92 را به ما گزارش کند ولی متاسفانه این اقدام از طرف مدیر عامل انجام نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)