پرسپولیس نیوز: معاون وزیر ورزش گفت: موضوع واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم‌اکنون در دست شرکت سازمان خصوصی‌سازی است.
 
نصرالله سجادی در پایان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص میزبانی ایران برای مسابقات واترپلوی جهان توسعه جهانی اظهار داشت: یکی از سیاست‌های وزارت ورزش که در ابتدای سال هم اعلام کردیم این است که سعی کنیم میزبانی مسابقات رسمی را بگیریم. بدون شک ما از فدراسیون شنا حمایت کاملی خواهیم کرد و از اینکه ایران توانسته میزبانی مسابقات معتبری را بگیرد بسیار خوشحال هستیم.
 
وی ادامه داد: اگر فدراسیون میزبانی یک مسابقه رسمی را بگیرد خودبه خود می‌تواند اسپانسر هم جذب کند و آن رشته بیش از پیش مطرح می‌شود. از طرفی مردم هم بیشتر با آن رشته آشنا می‌شوند. گرفتن میزبانی موجب ارتقای تشریفات می‌شود و ما هم سعی می‌کنیم حمایت خود را تا لحظه آخر ادامه دهیم.
 
سجادی در مورد گزارش عملکرد مالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: گزارش عملکرد این فدراسیون نسبتا خوب بود و خزانه‌دار این فدراسیون دقت لازم داشته و اگر ایرادی هم وارد بود مربوط به عملکرد مدیریت‌های قبلی بوده است که البته آن را هم به زودی رفع خواهند کرد.
 
معاون وزیر ورزش در مورد واگذاری استخرها به هیات‌های استانی تصریح کرد: این موضوع یک ایراد قانونی دارد اما ما دنبال راه‌حل‌هایی هستیم که کمک کنیم تا هیات‌های استانی بتواند از این موضوع استفاده کند. این موضوع در حال بررسی است و به زودی تصمیمات خوبی اتخاذ خواهیم کرد.
 
وی در خصوص شایعه نداشتن مجوز مهدوی برای حضور در انتخابات فدراسیون هندبال اظهار داشت: اگر مجوز نرسیده باشد اجازه نمی‌دهیم آن نامزد در مجمع شرکت کند. مجوز مهدوی خیلی وقت است که رسیده و هیچ مشکلی وجود نداشته است. وقتی موضوعی را در رسانه مطرح می‌کنند یعنی دولت از آن مطلع می‌شود. مجوز مهدوی از طرف هیات دولت تصویب و صادر شده است.
 
معاون وزیر ورزش در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: نظر خاصی ندارم چراکه این موضوع هم‌اکنون در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است و شب گذشته پوری‌حسینی صحبت‌هایی را مطرح کرد که خودشان باید این موضوع را پیگیری کنند. آنها باید تصمیم بگیرند و بگویند از این به بعد چه اتفاقی باید بیفتد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)