پرسپولیس نیوز : باشگاه هامبورگ آلمان در پاسخ به این سوال برای بازی با پرسپولیس چه برنامه‌ریزی کرده‌اند، اعلام کرد که تاکنون توافقی در این مورد صورت نگرفته است.

پس از خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال، اعلام شد که بازی خداحافظی این بازیکن مقابل هامبورگ برگزار خواهد شد. چندی پس از این موضوع مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند با هامبورگی‌ها برای بازی دوستانه به توافق رسیده‌اند و بر این اساس تیم آلمانی ژانویه سال 2014 به ایران می‌آید و پرسپولیس تابستان سال 93 به آلمان سفر خواهد کرد.

خبرنگار ما در ای‌میلی به باشگاه هامبورگ آلمان این سؤال را پرسید: «تاکنون چه برنامه‌ریزی برای این بازی صورت گرفته است؟» که باشگاه آلمانی در پاسخ اعلام کرد توافقی در این مورد صورت نگرفته است.
در ای‌میلی که از سوی لارس وگنر، معاون مطبوعاتی و سخنگوی باشگاه هامبورگ ارسال شده، آمده است: «لطفاً مطلع باشید که ما اصلاً نپذیرفته‌ایم که دو بازی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس انجام دهیم. درست است که این دو باشگاه همچنان با هم در ارتباط هستند ولی این ارتباط تنها در حد برگزاری مسابقه احتمالی در آینده بین طرفین است. تاکنون هم برنامه‌ریزی در این خصوص صورت نگرفته است».

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)