پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره حضور علی کریمی در تمرین امروز سرخپوشان، گفت: از بازگشت کریمی به پرسپولیس استقبال می‌کنیم و از این موضوع خوشحالیم.

 درباره حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس و احتمال امضای قرارداد با این بازیکن در ادامه فصل، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: پیش از این کادر فنی تیم اعلام کرده بود که مشتاق است علی کریمی به پرسپولیس برگردد و به تیم کمک کند. قطعا حضور کریمی در پرسپولیس می‌تواند در این شرایط به ما کمک کند.

وی افزود: همانطور که کادر فنی از بازگشت کریمی استقبال کرده است، ما هم از این موضوع استقبال کرده و از آن خوشحالیم. بدون شک بازگشت این بازیکن علاوه بر بالا بردن روحیه سایر بازیکنان باعث می‌شود تماشاگران هم با شوق و ذوق در تمرینات حضور یابند و از تیم حمایت کنند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره احتمال جذب بازیکنان خارجی و خرید جواهیر سوکای از باشگاه سپاهان، تاکید کرد: کادر فنی مشخصا نام بازیکن خاصی را به ما اعلام نکرده است. درباره سوکای هم هیچ صحبتی نشده و ما منتظر هستیم تا سرمربی درخواستش را به صورت رسمی اعلام کند.

خواجه‌وند در پایان درباره پیگیری وضعیت مهرداد پولادی هم گفت: ما به رای صادر شده اعتراض خواهیم کرد و پیگیر وضعیت این بازیکن هستیم. در قراردادی که ما در باشگاه و فدراسیون فوتبال داریم با آنچه که ارائه شده، تفاوت‌هایی وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)