پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:دیداربا ملوان برخلاف برخی اخبار منتشر شده آخرین فرصت کادرفنی پرسپولیس نیست و سرمربی و کادرفنی این تیم مورد حمایت باشگاه هستند.

مهدی خواجه وند امروز (چهارشنبه )گفت: در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر این که دیدار با ملوان آخرین فرصت حمید درخشان است هیچ صحبتی در کمیته فنی یا هیات مدیره باشگاه صورت نگرفته است و سیاست باشگاه حمایت از سرمربی خود است.

وی ادامه داد: با کسب نتایج خوب این حواشی نیز به پایان خواهد رسید و باشگاه پرسپولیس از روند رو به رشد کادر فنی تیم رضایت دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: کادر فنی در مدت حضورش در تیم پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و سبک بازی پرسپولیس بسیار بهتر شده است.

وی در مورد آخرین وضعیت جذب بهنام برزای کاپیتان تیم فوتبال المپیک کشورمان ( تیم امید ) خاطرنشان کرد: در حال مذاکره برای جذب این بازیکن هستیم و بیش از این نمی توانم توضیح دهم.

خواجه وند در مورد جذب دفاع چپ و احتمال حضور ضرغام اسماعیل در پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه می تواند یک بازیکن آسیایی را جذب کند و ضرغام اسماعیل یکی از گزینه های خوب ما برای بازی در دفاع چپ است. برای ثبت قرارداد با بازیکنان تنها مسایل مالی مهم نیست و بلکه باشگاه باید با بازیکنان مورد نظر در تمامی شرایط به توافق برسد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت حمید رضا سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد پرونده سیاسی هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

وی در مورد خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد : بحث خصوصی سازی باشگاه هم از سوی سازمان خصوصی سازی دنبال می شود و کار های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)