مرجع خبری پرسپولیس : نتیجه این می شود که بعد از 15 سال هنوز درگیر شلنگ محل تمرین پرسپولیس و التماس استقلالی ها به چند بچه مدرسه ای هستم!

 

سال 74 رفته بودم سر تمرین پرسپولیس که آن روزها استانکو هدایتش می کرد. پرسپولیس آن روزها برخلاف پرسپولیس این روزها واقعا پرسپولیس بود. خلاصه تمرین تمام شد دیدم یک شلنگ 3متری آورده اند تا بازیکنان بعد از تمرین با آن دوش بگیرند! به یکی از تماشاگران گفتم این ها هر روز اینطوری دوش می گیرند؟ گفت اینطوری عادت کرده اند و بیشتر حال می کنند!

 

15 سال از آن روز می گذرد و خبر می رسد پرسپولیسی ها در ورزشگاه کشوری تمرین کرده اند و در درفشی فر دوش گرفته اند! حالا اینکه چرا در این میان به منازلشان نرفتند یک بحث است و بحث دیگر اینکه آیا هنوز از وسیله ای به نام شلنگ برای دوش گرفتن استفاده می کنند؟!

 

راستش درگیری های کاری اجازه نمی دهد دوباره سر تمرین پرسپولیس و استقلال بروم اما چند ماه قبل در محل تمرینات استقلال به چشم خودم دیدم که روی دو سوم زمین برف نشسته بود و 10-15 کارگر به صورت تفریحی مثلا در حال پارو کردن برف ها بودند! به یکی از آنها گفتم دوست عزیز من کی کل این برفها از زمین پاک می شود که گفت: «مگر عجله داری؟! خود این بازیکنان دوست ندارند در کل زمین تمرین کنند و اینطوری راحت ترند! پس تو چرا

 

ناراحتی؟»

 

دیروز هم خواندیم که استقلالی ها زمین تمرین نداشتند و کلی التماس 4-5 بچه مدرسه ای کردند تا زمین تمرین در اختیارشان بگذارند!

 

15 سال است که می خواهند پرسپولیس و استقلال را خصوصی کنند و تمام این 15 سال گفته اند «بزودی» (توجه کنید؛ بزودی!) این دو باشگاه خصوصی می شوند. الان بیش از 15 ماه است که این دو باشگاه هیئت مدیره ندارند و 15 سال است که اساسا باشگاه نیستند بلکه تیمهایی هستند که سالی یکبار تغییر مدیریت را تجربه می کنند و مدیر جدید (هرکس که باشد) شروع می کند به مصاحبه علیه قبلی ها!

 

فکر می کنید چرا؟ چون قبلی هم علیه قبلی ترها مصاحبه می کرده و این قصه بامزه همچنان ادامه دارد. نتیجه اینکه 15 سال است درگیر همان شلنگ سر تمرین پرسپولیس هستم و احتمالا 15 سال دیگر (حدودا سال 1404!) در روزنامه ها می خوانم سرخابی ها زمین تمرین نداشتند و التماس بچه مدرسه ای ها را کردند یا با شلنگ دوش گرفتند.

 

فرهاد اشراقی

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)