پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال کارگربنه گز بوشهر گفت: مربیگری مقابل پرسپولیس برایم افتخار است.

عباس سرخاب در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در جام حذفی گفت: خوشحالم که با تیم روستایی استان بوشهر مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کنیم. بازی برای ما تاریخی است. می‌توانیم از این بازی حداکثر بهره‌برداری رابکنیم. هم از بعد فوتبالی هم از بعد تبلیغاتی و برای مردم تنگستان و بوشهر افتخاری کسب کنیم.

وی در مورد مصدومان ومحرومان تیمش، گفت: خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و برای یک بازی خوب و آبرومندانه مقابل تیم بزرگ پرسپولیس انجام بدهیم و امیدوارم به نوبه خودم شرمنده مردم بوشهر نشویم و بازی خوبی برای هر دو تیم باشد.

وی در مورد اینکه قبلا بازیکن استقلال بوده مقابل پرسپولیس بازی کرده‌،گفت: این شانس داشتم که مقابل پرسپولیس با پیراهن استقلال بازی کرده‌ام ولی مربیگری مقابل پرسپولیس برایم افتخاری است و امیدوارم در دوره مربیگری هم نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس کسب کنیم.

سرخاب در مورد شانس پیروز شدن تیمش،گفت: هیچ تیمی برای باخت به زمین نمی‌اید و بازی سنگینی برای ما خواهد بود و امیدوارم که از شانس‌مان استفاده کنیم و اگر ببریم کار بزرگی کرده‌ایم.ببازیم هم اتفاقی نمی‌افتد. از پرسپولیس شناخت داریم و این تیم را آنالیز و دو بازی آخر این تیم هم آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم از بحران خارج شده باشند ولی از این شرایط‌شان استفاده می کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)