فقط چهار پنج نفر در تهران ماندند

مرجع خبری پرسپولیس: تعطيلات 5 روزه تمرين‌هاي پرسپوليس باعث شد بازيكنان و مربيان اين تيم از فرصت استفاده كرده و همراه خانواده به مسافرت بروند.

 

جلال اكبري و سپهر حيدري كه البته براي ديدن خانواده از تهران رفتند ساعتي بعد از بازي با سايپا راهي اصفهان شدند. شيث رضايي و رحمان احمدي هم كه اهل شهرهاي مازندران هستند به سرزمين مادري‌شان سفر كردند. برادران شيري مثل بيشتر ايام تعطيل راهي شيراز شدند. مجتبي زارع هم به مرودشت، شهر خودش سفر كرد تا با خانواده‌اش ديداري تازه كند.

 

حلافي و الهايي دو بازيكن جوان و خوزستاني پرسپوليس هم به اين استان جنوبي و شهرهاي خود سفر كردند. عليرضا محمد هم همراه خانواده‌اش به شمال كشور رفت.

 

 

نوروزي، نوري، رضايي و حقيقي 4 ملي‌پوش تيم هم كه در قطر همراه تيم ملي هستند و تعطيلات ندارند.

 

 

آقازماني، نورمحمدي و علي عسگري هم در تهران ماندني شدند و ظاهراً مازيار زارع به شهر خودش انزلي سفر كرده است.

 

در بين خارجي‌ها هم فقط آرفي بود كه موفق به خروج از كشور شد. آرفي در حال حاضر در آلمان به سر مي‌برد و قرار است به تهران برنگشته و در آنتاليا به پرسپوليس بپيوندد. تياگو و سكوبرت هم كه در تهران هستند.

 

تياگو به خاطر دوري راه و كم بودن زمان تعطيلات به برزيل نرفت. سكوبرت هم كه همچنان فيزيوتراپي مي‌كند و نمي‌تواند از تهران خارج شود.

 

از بين مربيان هم عبدي در تهران ماندني شده اما بقيه هر كدام سمت و سويي رفته‌اند. مولايي بدنساز پرسپوليس در كيش است و يحيوي در شمال كشور به سر مي‌برد.

 

از مقصد سفر دايي هم خبري در دست نيست اما علي آقا هميشه مكان‌هاي تفريحي و توريستي ويژه‌اي را براي مسافرت انتخاب مي‌كند البته شايد اين بار دايي به خاطر نوزاد يكماهه‌اش كنار خانواده بماند و براي اولين بار تعطيلات را در تهران سپري كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)